پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه تغییر کاربری سفارشی معضل شهر همدان شده است، گفت: کمیسیون ماده ۵ بدون استعلام از شهرداری کاربری اراضی را تغییر می‎دهد.

شعار سال: حسین قراباغی در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: اگر قرار است زمینی به نهادی برای اقدامات ورزشی و فرهنگی داده شود باید در سریع‌ترین زمان اجرایی شود در غیر این صورت زمین باید به شهرداری بازگردد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه کمیسیون ماده 5 بدون استعلام از شهرداری کاربری برخی اراضی را تغییر میدهد، افزود: این مسئله برای مدیریت شهری مشکل ایجاد کرده و باید تغییر کاربری‌ها به درستی انجام شده تا با طرح تفصیلی شهر مغایرت نداشته باشد.

قراباغی تصریح کرد: گاهی شاهد هستیم که برای برخی افراد و ادارات به خاطر سفارشهای صورت گرفته اراضی تغییر کاربری داده می‏‌شوند ولی مردم و شهروندان شهر از این موضوع محروم هستند که نوعی بیعدالتی را نشان می‏‌دهد.

وی درباره تیم فوتبال الوند همدان نیز گفت: اگر تیم فوتبال الوند پس از واگذاری به شهرداری همدان درست مدیریت نشده و هزینههای اضافی در تیم وجود داشته باشد به آسیبی برای شهرداری همدان تبدیل میشود.

عضو شورای شهر همدان با اشاره به اینکه ظرفیت و توان ادارات دیگر و هیئت فوتبال در مدیریت تیم الوند همدان باید در نظر گرفته شود، گفت: اگر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان به درستی و با برنامهریزی تیم فوتبال الوند را مدیریت کند فرصتی است که میتوان شاهد صعود تیم فوتبال الوند به دسته بالاتر بود.

وی با اعلام اینکه استانداری همدان وعده تقویت تیم الوند را داده و باید این موضوع مسئله عملیاتی شود، تصریح کرد: مهمترین موضوع در تیم الوند همدان مدیریت و نظارت اصولی است تا در آینده آسیبی برای مدیریت شهری نداشته باشد در غیر این صورت تیم الوند به تهدیدی برای شورا و شهرداری همدان تبدیل می‏‌شود.

دبیر کمیسیون بودجه شورای شهر همدان نیز در این جلسه با اعلام اینکه تیم فوتبال الوند همدان در یک فصل به 785 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: تیمداری در سطوح حرفهای به عنوان یکی از وظایف شهرداری دیده شده و بودجه این امر نیز در حوزه معاونت فرهنگی است.

علی طهماسبی با بیان اینکه شهرداری همدان باید امتیاز تیم الوند همدان را به قیمت 400 میلیون تومان خریداری کند، افزود: برای تامین هزینه خرید تیم باید 50 میلیون تومان از محل فروش تیم فوتبال دسته 3 شهرداری، 50 میلیون تومان از محل کمک استانداری همدان و مابقی از محل ماده 16 شهرداری همدان تامین شود.

وی بودجه شهرداری همدان در سال 94 را 640 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه موردنیاز برای مدیریت تیم الوند در لیگ دسته 2، 12 صدم درصد از کل بودجه و 7.4 بودجه معاونت فرهنگی شهرداری است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آوای فامنین، تاریخ انتشار: 12 مرداد 1395، کد مطلب: 16984:www. avayefamenin.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
تو این زمان هرچی داریم تو محیط زیستمون خرابی میبینیم به خاطر نتایج تغییرات کاربری زمین ها و زمین خواری هاست باید همه ی حواسمون جمع بشه که این تغییرات الکی و بدون اینده نگری نباشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین