پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۱۹۷
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
مدیر پروژه نخستین تونل آکواریوم کشور گفت: برای ساخت بزرگ‌ترین تونل آکواریوم کشور منتظر تحقق وعده شورای شهر همدان برای واگذاری زمین هستیم.

شعار سال:


به دنبال اظهار نظر حمیدرضا طبی مسرور عضو شورای شهر همدان در خصوص منتفی شدن احداث بزرگ‌ترین تونل آکواریوم کشور در همدان به دلیل افزایش ترافیک در منطقه سعیدیه، مدیر پروژه و سرمایه‌گذار ایرانی آن اظهار داشت: احداث این تونل آکواریوم از کمیسیون ماده پنج مجوز قانونی دارد و به این سادگی نمی‌توان آن را منتفی کرد.

محمد نجفی افزود: شورای شهر با طرح مسئله نداشتن پارکینگ برای برج سعیدیه این مسائل را مطرح می‌کند در حالی که برج سعیدیه دارای پارکینگ دو طبقه و رایگان است و اطلاع نداشتن عضو شورای شهر از این موضوع جای تعجب است.

وی یادآور شد: با این حال شورای شهر پیشنهاد واگذاری زمینی 1.5 هکتاری در بلوار آیت‌الله نجفی را به منظور احداث تونل آکواریوم به جای مکان فعلی داده و ما هم پذیرفته‌ایم.

نجفی گفت: با این پیشنهاد تونل آکواریوم در زمین پیشنهادی و با مشارکت شهرداری همدان احداث می‌شود اما ساخت آن منوط به تحقق وعده شورای شهر است.
وی اضافه کرد: در صورت واگذاری زمین، به جای سعیدیه، تونل آکواریوم در بلوار آیت‌الله نجفی احداث می‌شود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی همدان 1400، تاریخ انتشار 24 فروردین 1393، کد مطلب: 975: www.hamedan1400.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین