پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
دلجویی از آسیب‌دیدگان از سوی مقام معظم رهبری و ابلاغ همدردی ایشان با زلزله زدگان خوی، بررسی چگونگی عملیات امداد و نجات، وضعیت اسکان شهروندان، نحوه‌ی رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان و میزان خسارات وارده شده از جمله برنامه‌های‌نماینده رهبری در مناطق زلزله‌زده بود. حجت‌الاسلام معزی در نخستین بازدید خود از اردوگاه اسکان اضطراری شهرک، ولی عصر بازدید و پس از دیدار چهره به چهره با زلزله زدگان این شهرستان بر اهمیت تسریع در امر ارائه خدمات مورد نیاز زیستی و امدادی و همچنین توجه جدی بر رسیدگی به امور آسیب‌دیدگان تاکید کرد.

شعار سال: نماینده مقام معظم رهبری در بازدید از مناطق زلزله‌زده خوی ضمن ابلاغ پیام محبت، صمیمیت و سلام امام خامنه‌ای به مردم زلزله‌زده گفت: گزارش‌های واصله از این مناطق را به محضر رهبر انقلاب ارسال کرده‌ام.

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب صبح امروز به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی و بررسی روند خدمت رسانی به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری وارد مناطق زلزله‌زده شد تا از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات و فعالیت‌های امدادی به آسیب‌دیدگان قرار گیرد.

جزئیات آتش سوزی در کمپ اسکان زلزله زدگان خوی

دلجویی از آسیب‌دیدگان از سوی مقام معظم رهبری و ابلاغ همدردی معظم له، بررسی چگونگی عملیات امداد و نجات، وضعیت اسکان شهروندان، نحوه‌ی رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان و میزان خسارات وارده شده از جمله برنامه‌های‌نماینده رهبر معظم در مناطق زلزله‌زده بود.

حجت‌الاسلام معزی در نخستین بازدید خود از اردوگاه اسکان اضطراری شهرک، ولی عصر بازدید و پس از دیدار چهره به چهره با زلزله زدگان این شهرستان بر اهمیت تسریع در امر ارائه خدمات مورد نیاز زیستی و امدادی و همچنین توجه جدی بر رسیدگی به امور آسیب‌دیدگان تاکید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به این‌که در روز‌های گذشته با دقت پیگیر گزارش خدمات ارائه شده در منطقه بوده ام، خاطر نشان کرد: گزارش‌های واصله از این مناطق را به محضر رهبر فرزانه انقلاب ارسال کرده‌ام، لیکن امروز در جمع شما حضور پیدا کرده‌ام تا پیام محبت، صمیمیت و سلام مقام معظم رهبری را به مردم زلزله‌زده این منطقه برسانم و گزارشی میدانی برای ارائه به معظم له تهیه کنم.

حجت‌الاسلام معزی همچنین در حاشیه این بازدید، ضمن ابراز همدردی با مصیبت دیدگان و متاثرین این زمینه لرزه، به برادران و خواهران داغدار متاثر از زلزله بامداد امروز در کشور‌های ترکیه و سوریه تسلیت گفت و افزود: از منطقه زلزله زده خوی به مردم مسلمان حادثه دیده در زلزله ترکیه و سوریه تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم این حادثه سنگین و دلخراش جبران شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۳۹۴۲۲۴۸، donya-e-eqtesad.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین