پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۴۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
با گذشت چند روز و امیدواری‌ها برای آنکه ملی‌پوشان ایرانی زنده از زیر آوار بیرون بیایند، اما امروز خبری تلخ از ترکیه مخابره شد. جعفر عسگری رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌پیدا شده است.

شعار سال: داستان ماندن سه ملی‌پوش فوتبال قطع عضو ایران در زیر آوار ناشی از زلزله در کشور ترکیه طی روز‌های گذشته بسیار دردآور بود. با توجه به اینکه عملیات آوار برداری هتل فروریخته ادامه داشت، از سرنوشت مهدی سعیدآوی، محمدرضا میراحمدی و حامد مطرودی سه ملی پوش فوتبال قطع عضو ایران خبری در دست نبود. با گذشت چند روز و امیدواری‌ها برای آنکه ملی‌پوشان ایرانی زنده از زیر آوار بیرون بیایند، اما امروز خبری تلخ از ترکیه مخابره شد.

فوری: درگذشت سه ملی‌پوش ایرانی در زلزله ترکیه
جعفر عسگری، رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «متاسفانه امروز با خبر شدیم با انجام عملیات آواربرداری هتل فروریخته در ترکیه، پیکر سعیداوی، میراحمدی و مطرودی بی جان از زیر آوار بیرون آمده و آن‌ها دار فانی را وداع گفته‌اند».

فوری: درگذشت سه ملی‌پوش ایرانی در زلزله ترکیه
عسگری ضمن تسلیت به خانواده‌های این عزیزان و جامعه ورزش افزود: «ابتدا پیکر مرحوم سعیداوی و مطرودی از زیر آوار خارج شد و بعد از ساعاتی پیکر بی جان مرحوم میراحمدی هم از زیر آوار کشف شد و بیرون آمد. خداوند به خانواده‌های این عزیزان صبر بدهد و این سه ملی پوش ارزنده را هم بیامرزد. روحشان شاد.»

درگذشت سه ملی‌پوش ایرانی در زلزله ترکیه

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، این مصیبت تلخ را به جامعه ورزش و به ویژه مجموعه فوتبال قطع عضو و همچنین خانواده‌های سه ملی‌پوش درگذشته تسلیت می‌گوید و برای آن‌ها از خداوند طلب صبر دارد.مراسم وداع با سه فوتبالیست خوزستانی قطع عضو تیم ملی کشورمان ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.حامد مطرودی، مهدی سعیداوی و محمدرضا میراحمدی سه ورزشکار ملی پوش فوتبال قطع عضو ایران و عضو تیم های باشگاهی فوتبال ترکیه بودند که در زلزله اخیر این کشور جان خود را از دست دادند.پیکر این ورزشکاران به شهرستان‌های محل سکونت آن‌ها در شهر‌های رامهرمز ، شادگان و سوسنگرد انتقال داده خواهد شد و در منزل ابدی خود به خاک سپرده می‌شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری ورزش سه، تاریخ انتشار:۱۹ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر:1869512، www.varzesh3.com/ سایر منابع.

اخبار مرتبط
برچسب ها: سه ملی‌پوش فوتبال قطع عضو ایران در زیر آوار ناشی از زلزله در کشور ترکیه ، زیر آوار ماندن سه ورزشکار ایرانی در زلزله ترکیه ، ورزشکاران ایرانی در زلزله ترکیه ، عملیات آواربرداری در زلزله ترکیه ، مهدی سعیدآوی در زلزله ترکیه ، محمدرضا میراحمدی در زلزله ترکیه ، حامد مطرودی ملی پوش ایرانی در زلزله ترکیه ، جعفر عسگری رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران ، عملیات آواربرداری هتل فروریخته در ترکیه ، خارج کردن پیکر مرحوم سعیداوی از زیر آوار ، خارج کردن پیکر حامد مطرودی از زیر آوار ، اسامی ورزشکاران قطع عضو ایرانی در زلزله ترکیه ، درگذشت مهدی سعیدآوی حامد مطرودی محمدرضا میراحمدی در ترکیه ، درگذشت فوتبالیست های ایرانی در زلزله ترکیه ، مهدی سعیدآوی حامد مطرودی محمدرضا میراحمدی سه لژیونر در گذشته در ترکیه ، سه فوتبالیست خوزستانی قطع عضو تیم ملی ، فوتبالیست های خوزستانی درگذشته در ترکیه ، تذفین سه لژیونر فوتبال ایرانی در خورستان ، حضور استاندار خوزستان در مراسم تدفین سه لژیونر
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
0
از کجا می دونستید که بالای پنج هزار نفر تلفات می ده؟
مدیر پایگاه

سلام


در زلزله های بزرگ بالای هفت ریشتر معمولا، تلفات اولیه زلزله رو ضربدر عدد ده می کنند و پایه تلفات قابل حدس زدن است

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین