پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۳۸۷۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
حسین حق وردی، رئیس کمیته آموزش فنی و حرفه‌ای مجلس، با اشاره به تدوین اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در کمیسیون آموزش مجلس، اظهار کرد: طرحی با امضای نمایندگان مجلس تهیه و به کمیسیون آموزش مجلس به عنوان کمیسیون اصلی ارجاع شده تا اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌‎ای کشور تدوین شود.

شعار سال: حسین حق وردی، رئیس کمیته آموزش فنی و حرفه‌ای مجلس، با اشاره به تدوین اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در کمیسیون آموزش مجلس، اظهار کرد: طرحی با امضای نمایندگان مجلس تهیه و به کمیسیون آموزش مجلس به عنوان کمیسیون اصلی ارجاع شده تا اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌‎ای کشور تدوین شود.

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور فاقد اساسنامه است، افزود: همچنین این سازمان دارای مشکلات راهبردی بوده که از طریق تدوین اساسنامه این مشکلات قابل رفع است.

وی ادامه داد: بر همین مبنا، این طرح به کمیته آموزش فنی و حرفه‌ای کمیسیون آموزش ارجاع شده و تاکنون جلساتی با حضور نمایندگان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مرکز پژوهش‌‎های مجلس، سازمان امور اداری و استخدامی، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه برگزار شده و تا کنون ۳ ماده از مواد اساسنامه مذکور مورد تصویب کمیته قرار گرفته است. لازم به ذکر است که این اساسنامه دارای بیست ماده است.

رئیس کمیته آموزش فنی و حرفه‌ای مجلس تصریح کرد: مشکلات سازمان آموزش فنی و حرفه‌‎ای در چند لایه کمبود نیرو و تجهیزات فرسوده و نارضایتی مربیان قابل بررسی است. با وجود اینکه مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به صورت آموزشی تعریف شده، اما کارمند قلمداد می‎ شوند، یعنی باید کل ساعت اداری هفته را مشغول به کار باشند، ولی حقوق آن‎‌ها از تمامی کارکنان دولت پایین‌تر است.

حق وردی اظهار امیدواری کرد که به زودی اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‎ای به زودی از کمیته به کمیسیون آموزش ارجاع و پس از آن در نوبت رسیدگی صحن علنی مجلس قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۱ فروردین ۱۴۰۲، کدخبر: 1347354، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین