پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۸۸۰۱۱
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
رسانه نود اقتصادی مدعی شده که بر اساس آخرین صورت مالی منتشر شده در اسفند 1401 توسط موسسه ملل، مجموع کل تسهیلات این موسسه ۳۲ هزار و ۳۵۲ میلیارد تومان بوده و به عبارتی، این موسسه اعتباری بیش از ۷۱ درصد از تسهیلات را به زیرمجموعه‌های خود اعطا کرده است.ادعا شده که این موسسه تا پایان اسفند ۱۴۰۱ به زیرمجموعه‌های خود بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات داده است. منتظر دریافت توضیحات موسسه اعتباری ملل هستیم.

شعارسال: براساس اطلاعات تسهیلات کلان موسسه ملل، این موسسه تا پایان اسفند ۱۴۰۱ به زیرمجموعه‌های خود بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات داده است.

ادعای در اختیار بودگی 71 درصدی تسهیلات موسسه مالی ملل در زیر مجموعه ها؟!

در آخرین صورت مالی که این موسسه منتشر کرده، مجموع کل تسهیلات این موسسه ۳۲ هزار و ۳۵۲ میلیارد تومان بوده است. به عبارتی، این موسسه اعتباری بیش از ۷۱ درصد از تسهیلات را به زیرمجموعه‌های خود اعطا کرده است.

قابل ذکر است بیشترین تسهیلات اعطایی این موسسه به گروه توسعه اقتصاد ملل با بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان بوده است. بررسی صورت مالی شرکت مذکور نشان می‌دهد بخش قابل‌توجهی از سرمایه‌گذاری‌های گروه توسعه اقتصاد ملل در حوزه املاک و ساخت‌وساز است.

ادعای در اختیار بودگی 71 درصدی تسهیلات موسسه مالی ملل در زیر مجموعه ها؟!

 

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نوداقتصادی، تاریخ انتشار: 4اردیبهشت1402، کدخبر: 2151861، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین