پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۸۳۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
نماینده خرم‌آباد در مجلس، راه‌حل ارائه شده از سوی موسسه ملل جهت بازپرداخت سه میلیون تومان از کل مبلغ سپرده‌های مردم را نوعی تمسخر سپرده‌گذاران خواند و گفت: امروز و فردا کردن مدیران این مؤسسه موجب عصبانیت مردم شده است.

شعار سال: محمدرضا ملکشاهی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمعات پی‌درپی مردم خرم‌آباد در اعتراض به وضعیت سپرده‌های خود در بانک «آرمان» و مؤسسه «ملل» گفت: سپرده‌گذاران در آخرین تجمع اعتراضی خود، علیه مدیران این دو موسسه و نیز برخی مسئولان اقتصادی کشور شعارهایی می‌دادند.

وی راه‌حل ارائه شده از سوی موسسه ملل جهت بازپرداخت سه میلیون تومان از کل مبلغ سپرده‌های مردم را نوعی تمسخر سپرده‌گذاران خواند و اظهار داشت: دست‌کم اگر بدین شیوه می‌خواهند سپرده‌های مردم را به آنان بازگردانند میزان بالاتری را در نظر بگیرند.

ملکشاهی با درخواست اکید از مسئولان موسسه ملل جهت عمل به وعده‌های خود، امروز و فردا کردن آنان را موجب عصبانیت مردم خواند و گفت: از بانک مرکزی می‌خواهیم که فشار خود را به این موسسه وارد کند تا این موسسه وادار شود تا آنجایی که توان مالی دارد رضایت سپرده‌گذاران خود را جلب کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار مهر 96، کدمطلب:13960703000482، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین