پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۰۸۸۸
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
در پی اعلام جرم دیده بان شفافیت و عدالت علیه مدیرعامل تعاونی ثامن‌الحجج، بانک مرکزی و وزارت تعاون، پرونده سوءاستفاده‌های این موسسه در شعبه سه بازپرسی به جریان افتاد.

شعار سال: به نقل از دیده‌بان عدالت و شفافیت، در پی اعلام جرم دیده بان شفافیت و عدالت علیه مدیرعامل تعاونی اعتبار ثامن الحجج، بانک مرکزی و وزارت تعاون، مربوط به سوء استفاده های موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج؛ این پرونده در شعبه سه بازپرسی به جریان افتاد.

برای این منظور رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت دکتر احمد توکلی برای ادای توضیح و ارائه دلایل به این شعبه فراخوانده شد.

پیش از این با توجه به حق دادخواهی تشکل های مردم نهاد و با استناد به قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی و قانون مجازات اسلامی، در ارتباط با فعالیت غیرقانونی و خسارت‌بار تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج و واکنش های مغایر قانون و مصالح اقتصاد ملی؛ دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به دادستانی انقلاب و عمومی تهران اعلام جرم نموده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ 25 شهریور 96، کد مطلب: 4088581: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین