پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۱۲۶
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
مدیرعامل شرکت تأمین آب صنایع و معادن خراسان رضوی گفت: طبق برنامه زمان‌بندی کلان طرح خط انتقال آب خلیج فارس پیش‌بینی می‌شود در صورت تأمین اعتبار، پایان سال ۱۴۰۴ آب به خراسان رضوی برسد.

شعارسال: محمدحسن اسدی اظهار کرد: اجرای پروژه خط انتقال آب تاکنون ۷.۶ درصد بوده و همچنین اعتبارات مورد نیاز سال جاری معادل ۳۰۴ هزار میلیارد ریال است.

آب خلیج فارس سال ۱۴۰۴ به خراسان رضوی می‌رسد

وی در خصوص واگذاری انشعابات در مسیر خط انتقال این لوله بیان کرد: در زمان حاضر مسیرسازی انشعاب اول به‌سمت معادن سنگان در دست اجرا می‌باشد و سایر انشعابات متناسب با تقاضای بخش‌های متقاضی آب در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت تأمین آب صنایع و معادن خاطرنشان کرد: لوله‌گذاری از چابهار شروع شده است و به‌تدریج به استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی می‌رسد بنابراین مسیرسازی در استان خراسان رضوی در دو جبهه فعال، در دست انجام است.

آب خلیج فارس سال ۱۴۰۴ به خراسان رضوی می‌رسد

اسدی با اشاره به این که خط انتقال آب، کمبود آب را در حوزه‌های صنایع، معادن و شرب استان‌های تحت پوشش تأمین می‌کند عنوان کرد: طبق برنامه زمان‌بندی کلان طرح پیش‌بینی می‌شود در صورت تأمین اعتبار، در پایان سال ۱۴۰۴ آب به خراسان رضوی برسد.

محمود ارجمند، مدیر مطالعات پایه منابع آب استان خراسان رضوی نیز اظهار داشت: سال گذشته یک نامه از وزارت نیرو که مصوبه جلسه استانداران بود به اداره‌کل منابع آب در خصوص بارو رسید.

وی افزود: مکاتبات لازم در خصوص این مصوبه انجام شد و ۶۰ نقطه به‌عنوان پایلوت در سطح استان انتخاب شد که دو مورد در گناباد بود.

آب خلیج فارس سال ۱۴۰۴ به خراسان رضوی می‌رسد

مدیر مطالعات پایه منابع آب استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این پروژه پیشرفت فیزیکی در استان نداشته است و در صورت تأمین ژنراتور و هزینه‌های جانبی این پروژه آغاز خواهد شد.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 7اردیبهشت1402، کدخبر: 1352246، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین