پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۰۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
مدیر عامل مؤسسه خیریه کهریزک دیروز در نشست خبری به مناسبت روز جهانی معلول گفت: هزینه نگهداری معلول در خانه یک چهارم هزینه نگهداری در آسایشگاه است.

شعار سال:

«حسن احمدی» با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 92 معلول جسمی - حرکتی در کهریزک تهران و البرز نگهداری می‌شوند افزود: علاوه براین تعداد 150 معلول ‌ام.اس نیز در تهران و کرج نگهداری می‌شوند.

به گفته وی، اگرچه معلولان از توانایی ظاهری رنج می‌برند ولی در حال حاضر 56 معلول دانش‌آموز کهریزک به دانشگاه راه پیدا کرده و 6 معلول زن نیز در حوزه ورزش مدال گرفتند. احمدی بیان داشت: در حال حاضر 500 نفر از 800 معلول در 44 کارگاه توانبخشی مشغول کار هستند.فریبرز بختیاری معاون سلامت آسایشگاه کهریزک نیز در این نشست از موانع قانونی سخت برای جذب معلولان خبر داد که موجب بروز مشکلاتی می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر 60 درصد از معلولان کهریزک را زنان تشکیل می‌دهند که کودکان صفر تا 14 سال در استان البرز و 18 سال به بالا در کهریزک تهران نگهداری می‌شوند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه ایران
، تاریخ انتشار 7 آذر 1395، شماره انتشار: 6369 شماره صفحه: 4
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین