پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۹۷۰
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این آیین؛ ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند علیرضا ابراهیم پور، وحید زارع فکری را به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و حسین همتی را به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی، امور قرارداد‌ها و املاک سازمان معرفی کرد.

شعار سال: رحیم سرهنگی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین تکریم و معارفه دو سرپرست جدید در حوزه‌های مختلف؛ که صبح یکشنبه یازدهم تیر در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، گفت: همراهی و همکاری مجدانه علیرضا ابراهیم پور در هشت ماه گذشته با برخورداری از دانش و تسلط بر حوزه کاری در راستای منافع سازمانی قابل تحسین است.

آیین تکریم و معارفه دو سرپرست جدید در سازمان منطقه آزاد کیش
سرهنگی در ادامه سخنان خود، با تاکید بر لزوم اهمیت تمرکز هر مسوولی در حوزه کاری خود، خاطر نشان کرد: با توجه به نقش مهم شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و تمرکز کافی بر حوزه مسوولیت خطیر این شرکت، سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منصوب شد.

وی اظهار داشت: مزیت تمرکز هر مسوولی در حوزه کاری خود زمینه ساز تسهیل امور و مرتفع شدن موانع موجود و راه کاری‌های موثر برای حل موضوعات مرتبط در شورای معاونان مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، بیان داشت: با توجه به ابعاد، گستردگی و تعدد مسائل در این منطقه به طور حتم مسائل هر حوزه‌ای با تمرکز کافی به نحو شایسته پیگیری و راه کار‌های مطلوبی ارائه خواهد شد.

رحیم سرهنگی با اشاره به سوابق درخشان وحید زارع فکری و ارائه راه حل‌های نوآورانه ایشان در حوزه‌های مدیریتی مختلف، گفت: سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری یک جوان خوش فکر، خلاق و پر انرژی و دارای ویژگی‌های بارز یک مدیر جوان است که این ویژگی‌ها در کنار مدیران با تجربه زمینه ساز توسعه و پیشرفت کیش خواهد شد.

سرهنگی رویکرد ویژه و شایسته سالاری به سرمایه‌های فکری سازمان را از اولویت‌های نخست سیاست مدیریتی عنوان کرد و افزود: شناسایی و بهره گیری از نیرو‌های توانمند و شایسته در سطوح مدیریتی و هیات مدیره شرکت‌های تابعه در دستور کار است.

علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش گزارشی جامع در زمان مسوولیت سرپرستی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری در خصوص تعیین تکلیف ۴۶ پرونده، وصول مطالبات، تشکیل کمیسیون و ابلاغ بیش از ١٠٠ ابلاغیه، تسهیل فرایند‌ها در راستای تکلیف ابلاغ شده از سوی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، تشکیل کارگروه بهبود کسب و کار و کمیته مانع زدایی و... ارائه کرد.

ابراهیم پور در ادامه سخنان خود از تشکیل کمیته نرخ گذاری در این منطقه خبر داد و بیان داشت: نخستین جلسه این کمیته برگزار شده و تمام کمیسیون‌ها و واگذاری‌ها بر اساس نرخ‌های جدید محاسبه می‌شود.

وی، اظهار داشت: در مدیریت‌های سرمایه گذاری، گمرک، بازرگانی و اداره استاندارد تصمیم گیری‌های خوبی انجام شده است و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب این فعالیت‌ها پیگیری و نتایج خوبی حاصل شود.

وحید زارع فکری سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش ضمن قدردانی از حسن نظر و اعتماد رحیم سرهنگی، گفت: تجارب خوبی را در حوزه‌های مختلف کاری در کنار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در سنوات گذشته کسب کردم و به طور حتم مسولیت محوله را به سر منزل مقصود خواهیم رساند.

زارع فکری اقدامات ارزشمند انجام شده در حوزه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری را مهم و مثبت ارزیابی کرد و افزود: بر اساس شرح و وظایف ابلاغ شده در حکم انتصاب و نظم ذهنی که برای خود قایل هستم توسعه زیرساخت‌های کیش و فلسفه وجودی این منطقه با تلاشی مضاعف تحقق می‌یابد.

وی، خاطر نشان کرد: با استناد به مطالعات گذشته و طرح‌هایی که در مرکز پژوهش انجام شده در راستای الگوی ایده آل طراحی شده حرکت خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش علیرضا ابراهیم پور در دوران مسوولیت سرپرستی معاونت اقتصادی احکام وحید زارع فکری به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و حسین همتی به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی، امور قرارداد‌ها و املاک توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اعطا شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۱ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۳۷۳۵۷۲، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین