پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۱۱۱
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹
بارها و بارها در خصوص ضعف مشهود انتخاب مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی به مقامات تا سر حد رئیس جمهور هشدار داده ایم و گوش شنوایی نیست. حتی از انتخاب وزیر جدید هم نگرانی هایی داریم. یادمان نرفته که از روز اول انتخاب ساداتی نژاد در خصوص حضور این فرد کم اطلاع بر نظام کشاورزی و توسعه روستایی کشور چقدر پیغام مستقیم و غیرمستقیم برای آقای رئیسی ارسال کردیم؟ اما کو گوش شنوا؟ حتما باید تپه سالم باقی نگذارند تا حکم برکناری آقای مثلا وزیر بشکل استعفا به گوش برسد. حال ادامه داستان را در توجیهات پیمان پاک ببینید. آقای پیمان پاک در بازرگانی داخلی و خارجی حرفی برای گفتن دارند اما کمترین اشرافیتی بر سیستم کشاورزی و توسعه روستایی ندارد. چه کسی و کدام اراده و حاجی پشت پرده ای ، ایشان را موشکی به سمت بالا حمایت می کند، بماند و خداوند عالم است. اما توجیهات خنده دار ایشان در خصوص افزایش قیمت مرغ شنیدنی است. سلام پیمان پاک ، خوبی اخوی؟

شعارسال: با حذف دلال و پاک کردن فساد‌های واردات انحصاری نهاده‌های دامی، می‌توان قیمت مرغ را تا حدود ۳۰ درصد کاهش داد یا بازار را با نوعی ثبات قیمت روبرو کرد. شرکتی داریم بنام پشتیبانی امور دام که گویا نمایندگان مجلس از تحقیق و تفخص درباره ان می‌ترسند. شرکت دیگری است بنام جی. تی. سی، اسمش را هم بعضی نمایندگان نشنیده اند. لطفا بروید وظایف این دو شرکت را مطالعه کنید.

استدلال های خنده دار پیمان پاک درباره افزایش قیمت مرغ و همه وعده های کشککی مدیران قبلی

آقای سازمان بازرسی کل کشور خوش غیرت اگر جرات و جسارت حرفه‌ای دارد، گزارشی سربسته از تخلفات در این دو شرکت منتشر کند. وقتی شایعاتی برای حمایت پشت پرده برخی جریان‌ها و هلدینگ‌ها و حتی بحث شایعات رشوه ۱۰۰ میلیارد تومانی برای انتصاب آقای خاص به فلان مقام ارشد فلان وزارتخانه مرتبط به گوش می‌رسد، نمی‌توان سکوت کرد. فکر می‌کنید جریانات خاص دنبال چه امتیاز ویژه‌ای در بخش کشاورزی می‌توانند باشند؟ یکی از بهترین این امتیازات، مجوز واردات نهاده‌ها است. در خصوص دلال‌ها و افزایش قیمت از گمرک تا دامداری هم خودتان بروید تحقیق کنید.
ما درخصوص مرگ کامل کشاورزی ایران تا سال ۱۴۲۰ (در صورت حرکت با همین فرمان) هشدار دادیم و کسی نمی‌خواهد باور کند. اما در خصوص انتصابات بی خاصیت در بخش کشاورزی و آلوده شدن جریان انتصابات به رشوه و لابی هشدار دادیم و کسی نمی‌خواهد بشنود. آقای پیمان پاک هم بهتر است در خصوص مشاغل، شیوه انتصاب و عملکرد خود در ده سال اخیر بگویند.

بر اساس اخبار دریافتی، صلاحیت‌های لازم مدیریتی در خصوص راهبری بازرگانی خارجی و داخلی را درباره ایشان شنیده ایم. اما از خودشان بپرسید که دانش فنی مدیریتی و سیاستگذاری شان در بخش کشاورزی چقدر است؟ کدام جریان سیاسی و اراده کدام حاجی پشت پرده، متمایل است که آقای پیمان پاک با این سرعت رشد کند؟ بپرسید و به بعضی ریشه‌ها برسید و آنگاه تصمیم بگیرید که به توضیحات و توجیهات ایشان باید خندید یا گریه کرد؟

تعداد بازدید : 8
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین