پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۸۸۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
اینجا جمهوری اسلامی ایران است در گام دوم انقلاب. دوره لمپن بازی ها ، خود محوری ها و سلیقه گرایی ها ، کنار نهادن عقلانیت ، شعار درمانی ها ، وعده تراپی ها و غیره، سال هاست که به تمام شده و مردم عملگرایی و عقلانیت می خواهند. این نقد به معنای نادیده گرفتن زحمات بزرگان نیست، اما به صراحت در معنای شایسته سالاری و دفاع از مردم و انقلاب است. کجایند مدعیان مرغ ده هزار تومانی و دومین قدرت پولی منطقه؟ آیه 11 سوره رعد، حرف های زیادی برای گفتن دارد و رهنمودهایی قوی برای حفظ انقلاب اسلامی .

شعارسال: جناب قالیباف رئیس کنونی مجلس در دوران قبل انتخابات با انتقاد از عدم مدیریت قیمت مرغ گفته بود مرغ را می‌توان با قیمت هر کیلو ۱۰ هزار تومان به دست مصرف کننده رساند. اکنون قیمت مرغ به بالای ۷۰ هزار تومان رسیده است و رئیس مجلس نیز هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. انتظار می‌رود که وی از ارائه راهکار مورد نظر خود به دولت خودداری نکند. چقدر درباره پیامد‌های زیان بار حضور ساداتی نژاد هشدار دادیم، اصلا شنیدید جناب قالیباف؟! همان اشتباه را دارید با انتخاب احتمالی امثال آقامیری و پیمان پاک، دنبال می‌کنید. چرا باید به شما تا این حد اجازه و اختیار عمل داده شود؟ کدام تخم دو زرده مدیریتی شما برای مردم و انقلاب، به بار نشست آقای دکتر؟ کشور تدبیر و مهارت و مدیریت و سیاستگذاری می‌خواهد که با کمال تاسف باید در خصوص کمبود و نبود آن نقد روا داشته و از شما مطالبه گری کنیم.

کجایند مدعیان مرغ ده هزار تومانی و قویترین قدرت پولی منطقه ؟!

 

تعداد بازدید : 1

همین موضع را باید در برابر سایر آقایان نظیر آقا محسن رضایی گرفت. جناب سردار دکتر حاج محسن رضایی؛ کجاست برنامه شما در خصوص تبدیل به اولین پول قدرتمند منطقه شدن؟ رئیسی نمی‌گذارد یا به پیشنهادات شما توجه نمی‌شود؟ نمی‌خواهیم از گذشته و دوره جنگ و برخی حاشیه‌ها و مسائل حرف بزنیم، اما امروز حق خودمان می‌دانیم که از شما مطالبه گری کنیم.

تعداد بازدید : 0

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین