پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۳۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵
کیاداوود اسفندیاری مجری و تهیّه کننده صداوسیما خطاب به مسؤلان می‌گوید،️ تعداد اقدامات و طرح‌های ویرانگر مسوولین، آن قدر زیاد و نفسگیر هست که اساسا مجالی به دشمن نمی دهد که دو تا طرح هم او اجرا کنند.جمله‌ای که مسئولان هر روز تکرار می‌کنندکه دشمن در صدد ایجاد نارضایتی در میان مردم هست ،جای تعجب دارد. ️ آخه برادر من شما اصلا با این اقدامات بحران‌سازتان، به دشمن فرصت نمی دهید دوتا کار هم اون بدبخت بکنه؟!

شعارسال: برخورد طنز مجری صداوسیما از سومدیریت‌ها و حجم و شدت بحران آفرینی مسئولان و روز‌های خوش استفاده و فراغت دشمن، در فضای مجازی در حال پخش است. کیاداوود اسفندیاری مجری و تهیّه کننده صداوسیما خطاب به مسؤلان می‌گوید:️ تعداد اقدامات و طرح‌های ویرانگر مسوولین، آن قدر زیاد و نفسگیر هست که اساسا مجالی به دشمن نمی‌دهد که دو تا طرح هم او اجرا کنند.

حجم و شدت  بحران آفرینی مسئولان و روزهای خوش استفاده و  فراغت دشمن؟!

تا به خود می‌آییم چندین اقدام بحران‌ساز مسئولان، ما را در برگرفته است؛ آلودگی هوا، نایاب شدن مرغ، گوشت ۷۰۰ هزار تومانی، ۵میلیاردی شدن خودرویی که قرار بود دولت به قیمت ۵ هزار دلار وارد کند، اختلاس ۳/۷ میلیارد دلاری، تورم ۵۰ درصدی بخاطر بی‌انضباطی دولت، کاهش دوباره دستمزد کارگران، افزایش‌های مالیاتی و بهم ریختن اوضاع اهل کسب‌وکار با مالیات ۵۰ درصدی و..

جمله‌ای که مسئولان هر روز تکرار می‌کنندکه دشمن در صدد ایجاد نارضایتی در میان مردم هست جای سوال دارد. ️ آخه برادر من شما اصلا با این اقدامات بحران‌ساز تان، به دشمن فرصت نمی‌دهید که دوتا کار هم اون بکنه.

تعداد بازدید : 10


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی تابناک آنلاین

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین