پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۶۱۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
روابط عمومی استانداری هرمزگان از فوت ۲ نفر براثر گاز گرفتگی در تونل تنگه زاغ هرمزگان خبر داد. رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بامداد امروز از مصدوم شدن ۵ نفر در حادثه حریق تانکر حامل سوخت در تونل تنگه زاغ هرمزگان خبر داده بود.

شعارسال: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: حادثه حریق تانکر حامل سوخت بامداد امروز پنج مصدوم داشت که به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

آتش سوزی تانکر در تونل تنگه زاغ و فوت دو نفر بر اثر گازگرفتگی

دکتر محمود حسین‌پور  افزود: ۲ مصدوم به بیمارستان حاجی آباد و سه مصدوم به بندرعباس منتقل شده‌اند.

وی یادآور شد: شهروندان ساعت۲:۳۳ دقیقه با مرکز اورژانس تماس گرفته و حادثه حریق یک دستگاه تانکر حامل سوخت، در تونل تنگه زاغ محور بندرعباس به سمت حاجی آباد را گزارش کردند که بی‌درنگ چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: از پنج مصدوم این حادثه چهار مصدوم تنفسی آقا ۴۰، ۳۰، ۳۷ و ۵۰ ساله بوده که با افت سطح اکسیژن خون بوسیله آمبولانس‌های پایگاه شهری حاجی آباد و آمبولانس پایگاه جاده‌ای سیاهو به بیمارستان شهیدمحمدی و فاطمه الزهرای حاجی آباد منتقل شدند، یک مصدوم هم آقای ۱۵ ساله با سوختگی ۹۰ درصد و درجه سه بوده که برای ادامه درمان به بیمارستان حاجی آباد منتقل شد.

دکتر حسین‌پور اضافه کرد: با توجه به وسعت حادثه و شدت حریق، اطلاعات دقیقی از تعداد مصدومین و فوتی‌های که در داخل تونل گیر افتاده‌اند در دسترس نیست و با توجه به اینکه حریق همچنان ادامه دارد؛ یک دستگاه آمبولانس اورژانس همچنان در محل حادثه مستقر است.

*فرماندار: رفت و آمد خودرو‌ها در محور بندرعباس به حاجی آباد در جریان است

فرماندار حاجی آباد استان هرمزگان با اشاره به مسدود بودن مسیر بندرعباس به حاجی آباد در اثر آتش سوزی یکدستگاه تانکر سوخت در تونل «تنگه زاغ» گفت: رفت و آمد خودرو‌ها در این مسیر از طریق تونل کناری در جریان است.

علی خرم نسب، با تشریح آخرین جزییات آتش سوزی این تانکر در تونل «تنگه زاغ» افزود: کامیون حامل سوخت در این تونل درحال حرکت بوده که یکدستگاه کامیون دیگر از پشت با آن برخورد می‌کند که این تصادف منجر به آتش سوزی می‌شود.

وی ادامه داد: خودرو‌های آتش‌نشانی از پالایشگاه نفت بندرعباس در همان ساعت‌های ابتدایی وقوع آتش‌سوزی برای خاموش کردن آتش به محل اعزام می‌شوند و اکنون درحال تلاش برای فرونشاندن آن هستند.

فرماندار حاجی آباد اضافه کرد: شدت آتش به گونه‌ای است که نمی‌توان در این مسیر رفت و آمد کرد از این رو آمد و شد خودرو‌ها از تونل کناری انجام می‌شود.

*آتش‌سوزی تانکر در تونل «تنگه زاغ» هرمزگان پنج مصدوم بر جا گذاشت

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد که حادثه حریق تانکر حامل سوخت بامداد امروز پنج مصدوم داشت که به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی توضیح داده بود، با توجه به وسعت حادثه و شدت حریق، اطلاعات دقیقی از تعداد مصدومین و فوتی‌های که در داخل تونل گیر افتاده‌اند در دسترس نیست و با توجه به اینکه حریق همچنان ادامه دارد؛ یک دستگاه آمبولانس اورژانس همچنان در محل حادثه مستقر است. 

تعداد بازدید : 10


شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صاحب خبر، تاریخ انتشار: 1مرداد1402، کدخبر: 61441388، sahebkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین