پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۹۰۸۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۸
در مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن، منتهی به سال مالی ۱۴۰۱ گزارشی از عملکرد بانک مسکن در سال گذشته ارائه شد.

شعارسال: با حضور خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن، منتهی به ۲۹ اسفندماه سال مالی ۱۴۰۱ در سالن "جهاد اقتصادی" وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

صورت‌های مالی بانک تخصصی مسکن تصویب شد

در این جلسه با حضور معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد و سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گزارشی از عملکرد سال گذشته بانک مسکن ارایه شد و به سئوالات مطرح شده در این زمینه پاسخ داده شد.

در این نشست قربان اسکندری مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره بانک مسکن و نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت معدن تجارت، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه و سازمان حسابرسی حضور داشتند.

در پایان این نشست، صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ بانک مسکن با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی، اعضای مجمع، نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران بانک مسکن تصویب شد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9مرداد1402، کدخبر: 2934170، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین