پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۳۹۴۹۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲
اقبال شاکری نماینده دور یازدهم مجلس بیان داشت که نه تنها در این دوره ، بلکه از گذشته یعنی دو دوره قبل درباره استفاده از دارایی‌ها، سهام و مدیریت‌ بانک مسکن ، ایرادات و انتقادات سنگینی بیان می‌شد. این مسئله را نه تنها از طریق مراجع و گزارش‌ها داریم، بلکه برخی استادان دانشگاه به‌عنوان سهام‌دار گزارش‌های متعددی را به مجلس ارائه دادند و ... . برای پایگاه تحلیلی خبری شعار سال این سوال مطرح است که، چرا با وجود چنین گزارشاتی ، سازمان بازرسی کل کشور، بازرسی نهاد ، دیوان محاسبات ، وزارت اقتصاد و نهادهای نظارتی مرتبط دیگر، به بحث ورود تخصصی نمی کنند و روزه سکوت گرفته اند.

شعارسال: اقبال شاکری نماینده مجلس یازدهم در نقد عملکرد بانک مسکن بر مدیریت دارایی هایش گفت، با وجود آنکه بانک مسکن عملکرد خوبی در ارایه تسهیلات تکلیفی مسکن نسبت به سایر بانک‌ها داشته است (شعار سال: جناب شاکری گویا فراموش کرده اند که وظیفه ذاتی این بانک، چیزی جز این نیست)، اما در بحث مدیریت دارایی‌ها از گذشته تاکنون، ایرادات و انتقادات سنگینی بر این بانک وارد است. منظور از دارایی‌ها، پروژه‌ها، ساختمان‌ها، سهام، زمین و... است. بانک مسکن از امکانات و دارایی‌های در اختیار به‌خوبی استفاده ننموده و بهره‌وری از این دارایی‌ها پایین است. مدیریت بازدهی دارایی‌ها از شاخص‌های صنعت مربوطه نباید کمتر باشد که برای بانک مسکن کمتر است.

ضرورت بررسی مدیریت دارایی‌ها در بانک مسکن و ایرادات و انتقادات سنگین مطرح از گذشته تاکنون

نه تنها در این دوره، از گذشته یعنی دو دوره قبل درباره استفاده از دارایی‌ها، سهام و مدیریت آن‌ها ایرادات و انتقادات سنگینی به بانک مسکن می‌شد. این مسئله را نه تنها از طریق مراجع و گزارش‌ها داریم، بلکه برخی استادان دانشگاه به‌عنوان سهام‌دار گزارش‌های متعددی را به مجلس ارائه دادند.

با وجود چنین گزارشاتی، مشخص نیست که چرا سازمان بازرسی کل کشور، بازرسی نهاد، دیوان محاسبات، وزارت اقتصاد و نهاد‌های نظارتی مرتبط دیگر، به بحث ورود تخصصی نمی‌کنند و روزه سکوت گرفته اند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین