پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۵۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پهلودهی یک فروند بارج به ظرفیت هفت هزار تن در بندرگاه چندمنظوره خمیر خبر داد و گفت: اسکه این بندرگاه جدیدالاحداث ظرفیت پذیرش شناور با آبخور ۶.۵ را داراست.

شعار سال:حسین عباس‌نژاد با اعلام خبر پهلودهی یک فروند بارج به ظرفیت هفت هزارتن در بندرگاه چندمنظوره خمیر افزود: برای نخستین بار چنین شناوری با این ظرفیت و با رعایت تمام الزامات ایمنی در بندرگاه خمیر پهلودهی شده است.

بارج ۷ هزار تنی در بندرگاه چندمنظوره خمیر پهلودهی شد
وی با بیان اینکه عملیات بارگیری این شناور با محموله هفت هزار تن ماسه (ظرفیت کامل) در دو روز انجام گرفته است، گفت: این بارج روز گذشته پس از انجام یک نرم عملیاتی مناسب توسط یک فروند یدکش از اسکله بندر خمیر جدا و به لنگرگاه بندرعباس هدایت تا پس از پایش شرایط جوی به مقصد جزیره کیش منتقل شود.

وی طول این بارج را ۹۶ متر، عرض آن را ۳۵ متر با آبخور ۵.۵ متر اعلام و افزود: اسکله ۲ بندر چندمنظوره خمیر توانایی پذیرش شناور‌هایی با ۶.۵ متر آبخور را داراست.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان پیش بینی کرد؛ در آینده‌ای نزدیک مطابق با چشم‌انداز‌های ترسیم شده شاهد پهلودهی کشتی‌های کرین‌دار برای حمل سیمان به صورت کیسه جامبو در این بندر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به امکان سنجی صورت گرفته انتظار می‌رود تا پایان سال جاری صادرات و واردات از بندر خمیر از مرز دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن عبورکند.

گفتنی است؛ بندر چند منظوره خمیر پس از سال‌ها وقفه با پیگیری‌های انجام شده از مسوولان سازمانی و استانی در دولت سیزدهم اسفندماه سال گذشته با حضور وزیرراه و شهرسازی به صورت رسمی به چرخه فعالیت‌های اقتصادی استان هرمزگان افزوده شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی مانا، تاریخ انتشار:۱۲ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر:۹۶۹۵۱، mana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین