پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
علی کورانی فر روز سه شنبه گفت : شهرستان بروجرد ظرفیت‌ های متعددی در حوزه‌ های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دارد و همواره یکی از مهم ‌ترین محورهای توسعه لرستان بوده است. وی اظهار کرد: در دهه ‌های گذشته بروجرد دارای صنایع بزرگ و متوسطی بود که شرایط را برای بکارگیری […]

شعار سال: علی کورانی فر روز سه شنبه گفت: شهرستان بروجرد ظرفیت‌ های متعددی در حوزه‌ های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دارد و همواره یکی از مهم ‌ترین محورهای توسعه لرستان بوده است.
وی اظهار کرد: در دهه ‌های گذشته بروجرد دارای صنایع بزرگ و متوسطی بود که شرایط را برای بکارگیری تعداد زیادی از افراد جویای کارشهرستان مهیا می کرد ولی اکنون برخی از این واحدها با مشکل مواجه اند که دستگاه ‌های متولی برای برطرف کردن این مشکلات در تلاش هستند.
معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد بیان کرد: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بروجرد از چند سال پیش مطرح شده و تاکنون نیز اقدامات مختلفی در این زمینه انجام شده است.
وی افزود: بخشی از زمین مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی بروجرد برای احداث فرودگاه تملک شده است که تحقق این مهم یکی از مزیت های این منطقه در شهرستان خواهد بود.
کورانی فر اضافه کرد: با توجه به وسعت منطقه ویژه اقتصادی بروجرد نیازمند سرمایه گذاری کلان هستیم که بهترین راهکار برای پیشبرد امور اجرای زیرساخت ها به صورت گام به گام در یک برنامه زمان بندی شده است.
وی گفت: پیگیری‌ های زیادی برای تحقق این هدف انجام شده و جلسات متعددی با مسئولان ارشد استان لرستان و سرمایه ‌گذاران مختلف داخلی و خارجی برگزار شده است و امیدواریم عملیات اجرایی این طرح بزرگ در آینده نزدیک آغاز شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد یادآور شد: تاکنون سرمایه ‌گذارانی برای حضور در این حوزه اعلام آمادگی کرده اند که در انتظار تعیین تکلیف نهایی این موضوع هستند.
کورانی افزود: این مناطق به دلیل وجود مشوق های دولتی از جمله معافیت ‌های مالیاتی، وجود زیرساخت‌ های مورد نیاز برای صادرات و واردات کالاها همواره در جذب سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی مناسب بوده اند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری ونیزان، تاریخ انتشار 3 آذر 95 ، کد مطلب: 406: www.venizan.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
0
بروجرد خودش توان یک استان را دارد. از قدیم حق این شهر استعداد پرور و مردم ثروت ساز، پایمال شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین