پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۵۵۵
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کارشناس برنامه زنده تلویزیونی (مسعود اسداللهی کارشناس ارشد مسائل منطقه) ادعا کرد: تا زمانی که سردار سلیمانی زنده بود اسرائیل ۱۰-۱۵ دقیقه پیش از هر عملیاتی به ایران خبر می‌داد و شهید هم نمی‌دادیم و تنها تجهییزات نابود می‌شد. اما بعد از ۱۴۰۰، اسرائیلی‌ها اول تست کردند و دو تن از نظامیان ما را به شهادت رساندند و هیچ پاسخ بازدارنده‌ای هم دریافت نکردند. اما در مجموع می‌توان گفت که با توجه به اقدامات خودجوش حماس، پیش بینی مقام معظم رهبری تحقق پذیر بوده و رژیم صهیونیستی در حال نابودی است.

شعارسال: مسعود اسداللهی، مهمان شبکه افق درباره درگیری مداوم ایران و اسرائیل در سوریه گفت: «بعد از حادثه تی ۴ سردار سلیمانی در چهلم پاسخ کوبنده‌ای داد و همان زمان از طریق روس‌ها پیام داد به اسرائیلی‌ها که ما این دفعه که بچه‌هایمان شهید شدند، جولان را زدیم، اما دفعه دیگر اگر از بچه‌های ما کسی در این بمباران شهید شود، ما تل آویو را خواهیم زد. این اقدام سردار سلیمانی یک بازدارندگی بسیار قوی ایجاد کرده بود؛ اینکه اسرائیلی‌ها وقتی می‌خواستند حمله کنند، به روس‌ها خبر می‌دادند که به ایرانی‌ها بگویید ما تا یک ده دقیقه یک ربع دیگر می‌زنیم... بلافاصله روس‌ها به برادران ایرانی می‌گفتند و آن‌ها هم دستور تخلیه می‌دادند...» روایت کامل اسداللهی را می‌بینید و می‌شنوید.

تعداد بازدید : 6

آیا طوفان‌الاقصی توسط ایران انجام شد (دکتر مسعود اسداللهی - مشاور سابق شهید سلیمانی)؟

اسداللهی در پایان با اشاره به پیش‌بینی مقام معظم رهبری درباره فروپاشی رژیم صهیونیستی در ۲۵سال آینده گفت: حتی قبل از جنگ فعلی، رژیم صهیونیستی دچار شکاف و تقسیم شده بود. درواقع جامعه صهیونیستی امروز یک جامعه دوقطبی است. پیش از جنگ بار‌ها افسران و خلبانان اعتراض و جدایی خود از بدنه ارتش را اعلام می‌کردند و می‌گفتند که حاضر به جنگ نیستند. حتی رؤسای سابق موساد بار‌ها هشدار می‌دادند که کیان صهیونیستی به سمت فروپاشی حرکت می‌کند.

اسرائیل در زمان سردار سلیمانی، پیش از هر عملیات به ایران خبر می‌داد!

علمیات بزرگ اخیر فلسطینی‌ها نیز زوال تل‌آویو را ثابت کرد و همانگونه که مقام معظم رهبری ۸،۷ سال پیش اعلام کردند که صهیونیست‌ها تا ۲۵سال آینده را نخواهد دید، الان هم وضعیت رژیم صهیونیستی بسیار آشفته و سقوط آن حتمی است.

 
تعداد بازدید : 6
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین