پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۵۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
صابرین نیوز ارگان اطلاع رسانی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد، سردار صادق امیدزاده( نام اصلی یوسف امیدزاده)، معاون اطلاعات نیروی قدس سپاه پاسداران به همراه جانشین خود حاج غلام (محرم) در حملات اسرائیل به دمشق در روز شنبه 30 دی ماه 1402 ، به شهادت رسیدند .خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) انفجار در دمشق را تأیید کرد و گزارش داد که به احتمال زیاد این انفجار ناشی از حمله هوایی رژیم اسرائیل به منطقه مسکونی مزه در غرب دمشق است. به گزارش المیادین ساختمان مورد هدف در دمشق شامل ۳ طبقه بوده و مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد. در تجاوز به دمشق چهار شهید از جمله دو افسر ایرانی از کادر سپاه پاسداران به شهادت رسیدند.

شعار سال: یک منبع آگاه خبر داد که در حمله امروز اسرائیل به منطقه المزه دمشق، دو مستشار بلندپایه ایرانی به شهادت رسیدند. طبق اخبار رسیده، سردار حاج صادق امیدزاده(صادق نام عملیاتی ایشان بوده و نام اصلی یوسف است)، معاون اطلاعات نیروی قدس سپاه پاسداران به همراه جانشین خود حاج غلام (محرم) در این حمله به شهادت رسیده اند. پیش از این الجزیره از شهادت یک ایرانی در حمله اسرائیل به المزه که منطقه‌ای در غرب دمشق است، خبر داده بود.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) انفجار در دمشق را تأیید کرد و گزارش داد که به احتمال زیاد این انفجار ناشی از حمله هوایی رژیم اسرائیل به منطقه مسکونی مزه در غرب دمشق است. به گزارش المیادین ساختمان مورد هدف در دمشق شامل ۳ طبقه بوده و مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد. در تجاوز به دمشق چهار شهید از جمله دو افسر ایرانی از کادر سپاه پاسداران به شهادت رسیدند.

تعداد بازدید : 40
 
در همین رابطه روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد طی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز تعدادی از نیرو‌های سوری و ۴ تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. روابط عمومی کل سپاه در پی حمله رژیم صهیونیستی به دمشق اعلام کرد، بار دیگر رژیم جنایتکار صهیونیستی اقدام به تجاوز به شهر دمشق پایتخت کشور سوریه نمود و طی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب تعدادی از نیرو‌های سوری و ۴ تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
تائید ترور سردار حاج صادق امیدزاده، معاون اطلاعات نیروی قدس سپاه پاسداران به همراه جانشین خود حاج غلام (محرم) در سوریه
 
تائید ترور سردار حاج صادق امیدزاده، معاون اطلاعات نیروی قدس سپاه پاسداران به همراه جانشین خود حاج غلام (محرم) در سوریه
گفته می‌شود حاج صادق (بوسف) در جریان گروگانگیری نیرو‌های جبهه النصره در اوایل بحران سوریه در بین اسرای ایرانی حضور داشته که در نهایت با پادرمیانی قطر به همراه دیگر اسرا آزاد شدند. در آخرین مورد، واشنگتن پست خرداد ماه امسال گزارشی درباره فعالیت‌های مستشاری حاج صادق منتشر کرده بود.
 
تائید ترور سردار حاج صادق امیدزاده، معاون اطلاعات نیروی قدس سپاه پاسداران به همراه جانشین خود حاج غلام (محرم) در سوریه

بر اساس این گزارش از سوی دیگر نام حاج صادق امیدزاده( یوسف امیدزاده)  ۱۱ سال قبل نیز در گزارش‌های سازمان تروریستی منافقین ذکر شده بود.
 
تائید ترور سردار حاج صادق (یوسف) امیدزاده، معاون اطلاعات نیروی قدس سپاه پاسداران به همراه جانشین خود حاج غلام (محرم) در سوریه
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ،برگرفته از منابع گوناگون 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
0
0
خداوند رحمتشان کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
0
0
الله اکبر
خداوند روخ شان را شاد کند.
با تدبیر باید ورود کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
0
0
شهادت شهیدان حجت الله امیدوار ، علی آقازاده ، حسین محمدی و سعید کریمی را به حضرت ولیعصر (عج ) ، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) ، خانواده های معظم شهیدان و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گوییم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین