پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۷۱۲
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
امروز سه شنبه ، مدال آوران و قهرمانان ورزش ایران در مراسمی با حضور رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، روسای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و روسای فدراسیون ها و ورزشکاران مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.ویدئویی از ناراحتی و قهر شهربانو منصوریان عضو تیم ملی ووشو بانوان در مراسم تجلیل از مدال‌آوران پس از حضور روی سن در حال پخش وسیع است. گمانه ها درباره علل ترک مراسم توسط او ادامه دارد. هرچند که این نوع حرکات از جانب پایگاه تحلیلی خبری شعار سال مورد تائید نیست، اما نباید با مقدس جلوه دادن فضا و یا بزرگ نمایی حرکت، اجازه داد که برای شهربانو منصوریان حاشیه سازی افراطی شود.

شعارسال: تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش ایران امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، رؤسای فدراسیون‌ها و چهره‌های ورزش کشور در سالن سران اجلاس برگزار شد. در زمان حضور مسئولان ووشو برای تجلیل، سرکار خانم شهربانو منصوریان عضو تیم ملی ووشوی بانوان، مشخص نشد به چه دلیل با واکنشی عجیب و به دور از انتظار، محل را ترک کرد.

قهر «شهربانو منصوریان» در مراسم تجلیل از مدال‌آوران

بر اساس تصمیم اتخاذ شده به دلیل تعداد بالای ورزشکاران مدال آور رشته‌های ورزشی، از هر فدراسیون علاوه بر رئیس تنها تعداد محدودی از ورزشکاران به نمایندگی از همان رشته با حضور در جایگاه جوایز را دریافت می‌کردند. زمانی که نوبت به فدراسیون ووشو رسید، خواهران منصوریان به همراه علی صدیقی رئیس فدراسیون در جایگاه حضور پیدا کردند که لحظاتی بعد، شهربانو با تکان دادن دست و صورت به صورت عجیب، جایگاه را ترک کرد.

اینکه منصوریان به چه چیزی معترض بود، مشخص نیست، ولی وی نباید به خود اجازه می‌داد که چنین برخوردی را در مراسمی که برای تجلیل از ورزشکاران ترتیب داده شده، از خود بروز می‌داد. نباید فراموش کرد از زمان حضور کیومرث هاشمی این دومین مراسمی است که برگزار شده و قهرمانان رشته‌های مختلف جوایز خود را دریافت می‌کنند.

تعداد بازدید : 3


پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین