پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۴۰۹۴۲
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
شهروندان پرندی در حالی از عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی شهر جدید پرند گله مند هستند که هر روزه شاهد بروز مشکلات اجتماعی و جاده ای زیادی در پایتخت مسکن مهر ایران هستیم.

شعار سال:


در حالی ساعت ۱۵ یکشنبه ۲۴ مرداد ماه تلفن دفتر ما به صدا در می آید که خانمی با صدایی خسته از بسته شدن راه ورودی شهر پرند توسط پلیس راهنمایی ورانندگی و نیروی انتظامی شکایت دارد، وی که خود را دکتر جهانبخش معرفی می کند، می گوید: پس از یک روز کاری و طاقت فرسا در بخش اورژانس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) رباط کریم و ترخیص و مداوای دهها بیمار، به همراه دو کودک خردسالم که آنها را از مهد کودک تحویل گرفتم، برای استراحت به منزلمان در پرند حرکت کردم، درست ورودی شهر پرند بودم که با توقف پلیس همراه شدیم و از بسته بودن جاده ورودی شهر خبر دادند، علت را جویا شدیم، پاسخ درستی ندادند، مثل اینکه اتفاق خاصی هم نیفتاده بود وبه نظر می رسید بدون برنامه این کار را کردند؛ وقتی گفتم هوا گرم است و با داشتن دو بچه بازگشت به رباط کریم و دور زدن مجدد برایمان مقدور نیست واجازه بدهید تا وارد شهر شویم باز هم ممانعت کردند، دست به تلفن شدم!!!
پلیس ۱۱۰،؟؟ بله بفرمایید؛ مسیر وردوی شهر پرند رو بستن و اجازه عبورهم نمی دهند. اگر قرار به بستن ورودی شهر بود چرا در ابتدای رباط کریم یک راهنما و یا یک تابلویی نصب نکردید تا ملت با خبر شوند و در این گرمای ظهر و داشتن بچه کوچک اینقدر معطل بشن. آیا این برخوردها و تصمیم های ناگهانی را برای خانواده خودتان هم اجرا می کنید، در زندگی خودتان هم اینگونه بی نظم و بی برنامه هستید؟؟؟

پلیس ۱۱۰ : ما در جریان نیستیم ولی بررسی می کنیم!!!

این بخشی از دغدغه این شهروند پرندی بود، که با طی کردن مسافتی طولانی و دور زدن مسیرهای دیگر توانست به همراه دو کودک خردسالش در این روز گرم تابستانی ( ۲۴ مردادماه) وارد پرند شود.

اما این سوال مطرح می شود که چه کسی پاسخگوی اتلاف وقت مردم و این بی نظمی ها در روزهای گرم مردادماه در پایتخت مسکن مهر ایران می شود؟؟؟ آیا پلیس راهنمایی و رانندگی شهر جدید پرند و نیروی انتظامی پاسخی برای این شهروندان دارند.!!!!

چرا مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در جریان بسته بودن راه ورودی شهر پرند نیست و چیزی نمی داند؟؟؟

گزارش های میدانی به این مورد اکتفا نکرد و این موضوع را مبنای تهیه گزارش خود قرار داد و عملکرد نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی شهر جدید پرند را در گفت وگو با شهروندان پرندی زیر ذره بین برد.

پرند شهر سرعت گیرها!!!!!

محمد؛ یکی از رانندگان خطوط پرند و رباط کریم، با انتقاد از عملکرد راهنمایی و رانندگی پرند در راههای اصلی شهر پرند، می گوید: از وجود سرعت گیرهای زیاد در پرند کلا، کلافه شدیم، انگار پیست ماشین سواری و مسابقه رالی شرکت داریم. از یک طرف شهرداری چاله ها رو مسطح و صاف نمی کند، از طرفی دیگر نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی، سرعت گیرهای متعدد در مسیرهای اصلی پرند نصب کردند. یکی نیست بگه عزیزان، ما نیازمند علائم راهنمایی و رانندگی هستیم نه سرعت گیر؛ اگر دلتان برای ما می سوزد علائم وتابلوهای راهنمایی را نصب کنید نه اینکه با این سرعت گیرها هم به خودروها و هم به اعصاب مردم صدمه می زنید.

تصادفات بیش از اندازه و گلایه مردم از پلیس راهور!!!

راننده دیگری که خودش را آرشیدا معرفی می کند، در حالی که اضطراب خاصی در چهره داشت، با یک گله مندی بی حد و اندازه از نبود علائم راهنمایی و رانندگی در پرند اشاره می کند و می گوید: دقیقا ساعتی پیش (یکشنبه ۲۴ مردادماه ۹۵ ساعت ۱۹) در چهار بانده به سمت شهرک آفتاب پرند در حرکت بودم، نمی دانم خدا من رو دوست داشت یا تقدیرش نبود، چنان تصادفی شد که هنوز قلبم رو هزار میزنه، سه خودرو در حالی با یکدیگر برخورد کردند که هر کدام به سمتی کشانده شدند. دلم برای رانند پراید سوخت، در حالی که قصد ورود به جاده اصلی رو داشت، چنان با برخورد یک سمند مواجه شد که پراید شبیه یک قوطی کبریت شد، دلم برایشان سوخت، اگر تابلوی راهنمایی و رانندگی در ابتدای جاده فرعی وجود داشت ویا تابلویی بر حسب سرعت مجاز در جاده اصلی شاید این حادثه رخ نمی داد. به نظرمن راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی باید پاسخگوی اینگونه تصادفات جاده ای در پرند هستند!!!!!

ویراژ خودروهای لوکس در پرند و بی اعتنایی نیروی انتظامی!!!

سعید از دیگر شهروندان پرند ساکن خیابان کوهسار، مقابل پارک فدک است، در حالی که دود سیگارش را فرو می برد، با غیرتی خاص از نبود پلیس برای نظم و انضباط اخلاقی در پارک فدک گله می کند و می گوید: دیروز نزدیک غروب بود، ماشین مشکی رنگ و مدل بالایی درخیابان های اطراف پارک فدک هی می رفت و هی می آمد، قصد انجام یک کاری رو داشت، نمی دانم، ولی تصمیم گرفتم هم سیگارم رو بکشم و هم ماشین رو بپام، پس از اینکه چند بار رفت و آمد، ناگهان و در یک لحظه نیش ترمزی زد، تا به خودم اومدم دیدم دو دختر رو سوار ماشینش کرد و با یک سرعتی مثال زدنی که صدای خاصی هم از اگزوزش بیرون می آمد چنان گردشی به سمت میدان استقلال زد و رفت که هاچ و واج موندم. با خودم گفتم: ای دل غافل، ای دل غافل، جای یک سرباز و یا گشت ارشاد اینجا خالی است!!!

حضور نیروی انتظامی پرند در پنج شنبه بازار!!!!!

شهروند دیگری که خودش را کاوه و ساکن شهرک آفتاب پرند معرفی می کند، می گوید: بارها برای برقراری نظم و انضباط و رعایت موازین اخلاقی در شهرک آفتاب، به پلیس ۱۱۰ تماس گرفتیم، یا دیر مراجعه کردند و یا اصلا در محل منازعه و یا مورد بحث ورود نکردند. فقط یاد گرفتند ساعت ۳ و ۴ بامداد صدای آژیرهای خودروهای خودشان را در چهار بانده، خیابان های امام رضا و صیاد شهرک آفتاب بلند کنند تا مثلا بگویند: ما در حال ماموریت و مواظبت از شهر هستیم. حتی قادر به نظم و انضباط در پنج شنبه بازار شهرک آفتاب نیستند، هر هفته دعواهای مختلفی میان مردم و یا میان کسبه می شود ولی دریغ از حضور جدی پلیس و نیروی انتظامی!!!!

نیروی انتظامی شهرک آفتاب پرند فقط یک جا حضور فعال دارد و آن زمانی است که مدیر مالی پنج شنبه بازار می خواهد پول های اجاره محل بازاری هایی که بساط کردند رو از کسبه دریافت کند، دو سرباز و بعضا یک درجه دارهم همراه مسئول جمع آوری پول در پنج شنبه بازار هستند، این همه حضور و مراقبت در آن لحظه را هنوز نفهمیدیم!!!!!

عدم توجه پلیس راهنمایی به ترافیک های صبحگاهی در پرند!!!

شهروند دیگر پرندی از ترافیک صبحگاهی در میدان استقلال پرند گله مند است و می گوید: نمی دانم چه سری است، پلیس راهنمایی و رانندگی هم حضور دارد ولی چنان ترافیک صبحگاهی در میدان استقلال وجود دارد که نگو.
علیرضا ادامه می دهد: کسی نیست بگه، پلیس راهنمایی و رانندگی که هر روز اطراف میدان استقلال حضور دارند، چرا کاری نمی کند؟؟؟؟ فقط یاد گرفتند نگاه به کمربندها کنند و کسی که کمربند نبسته بود را جریمه کنند!!!!!!! چرا مسیرهای عبور و مرور را برای مردم باز نمی کنند؟؟؟ چرا؟؟؟؟؟ چه کسی ناظر بر عملکرد نیروی انتظامی و پلیس راهور در شهر جدید پرند است؟؟؟؟؟


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی پرند پرس، تاریخ انتشار ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، کد مطلب: 5565: www.parandpress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین