پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۲۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم گفت: علیرغم اینکه مشکلات مالی زیادی را در امر پژوهش داشتیم؛ اما از نظر کیفی و توفیقات علمی و فناوری حوزه صنعت و دانشگاه و توسعه فناوری سال پژوهشی خوبی را داشتیم.

شعارسال: دکتر وحید احمدی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: از لحاظ مسائل بودجه‌ای مثل سال 94 سال خوبی نداشتیم و امسال هم چنان مشکل داریم.

وی به مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در سال 96 برای بودجه درصد رشد بالاتری نداریم و حدود 10 تا 12 درصد رشد کرده است، بنابراین اگر جدول 14 را در نظر بگیریم، نسبت به سال 95 رشد معمولی خواهیم داشت که اگر همان هم محقق شود، خوب خواهد بود.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم با موفق خواندن رشد تولید علمی کشور تصریح کرد: شعار ما تولید علم و حضور در مقالات و مجامع علمی برتر بوده است که از نظر کمی و کیفی به آن رسیده‌ایم.

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در پایان با بیان اینکه قطعا باید سرعت و نرخ شتاب علمی را تقویت کنیم، گفت: شتاب علمی را نباید صرفا تعداد مقاله تعریف کنیم و اگر در ذهن ما چنین باشد، تاکید می‌کنم از نظر کیفی اوضاع ما بهتر شده است و تعداد مقالات کم نشده است، بلکه شیب رشد ما کاهش پیدا کرده که باید آن را بهبود بخشیم و شیب رشدی قوی و قابل قبول باقی شود که تامین نظرات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 25 آذر 1395، کدمطلب: 95092515813 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین