پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۲۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
در شرایطی که تبلیغات، گوی سبقت از کیفیت کالاها برده است و در اولویت فروشندگان قرار دارد، در حوزه صنعت خودرو این مسئله بروز پیدا کرده است.

شعار سال:


متاسفانه هر تبلیغی، درست نیست و گهگاه شاهد بد عهدی هایی از طرف بعضی شرکت ها برای جذب مشتری می شویم.

یکی از این شرکت ها، شرکت وارد کننده ی ماشین های چینی با برند mvm است. که با تبلیغ تحویل فوری تنها به فکر جذب مشتری است و بعد از ثبت نام هر روز به بهانه های واهی وعده ی خویش را به روز و هفته های بعد ارجاع می دهد.
آیا برای یک شرکت خودرویی بهتر نیست که به جای فریب از طریق تبلیغات، با صداقت تمام، تاریخ دقیق تحویل اتومبیل را به خریدار داده تا مشتری با علم به زمان تحویل، تصمیم خود را بگیرد؟ و آیا در این بین راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی هشدارهای لازم را به ایشان خواهند داد که دو هفته و بیشتر، شامل تحویل فوری نمی شود؟
چه خوب است که در بیزینس‌ هایمان، رعایت انصاف را نگه داریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی پارسنه، تاریخ انتشار 25 آذر 1395، کد مطلب: 327328 : www.parsine.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین