پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۴۸۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که مردم، گروه های سیاسی، کشورها و دوست و دشمن معتفرند که حزب الله امروز به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است.
شعار سال: شیخ نعیم قاسم در گفت وگو با مجله آمریکائی«نیویورکر» که بخش هائی از آن روز (شنبه) در روزنامه لبنانی السفیر منتشر شده، تاکید کرده که سوریه نقشی بزرگ در حمایت سیاسی و نظامی از مقاومت ایفا کرده است.

وی در این مصاحبه که به طور خاص به امور سوریه مرتبط بوده، تصریح کرده است: در مقابل حزب الله دو گزینه وجود داشت، یا باید سوریه حامی مقاومت باقی می ماند و یا اینکه در مرزهای شرقی کشوری دشمن لبنان و مقاومت آن همانند مرزهای جنوبی که رژیم صهیونیستی، تشکیل می شد.

معاون دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرده است: ما گزینه جلوگیری از سقوط سوریه که راه ادامه مقاومت را هموار و باز می کرد، انتخاب کردیم.

شیخ نعیم قاسم بر آمادگی حزب الله برای کمک به طرف های دیگر در منطقه که خواستار تشکیل جنبش های مقاومت هستند، تاکید کرده است./ص

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 27 آذر 1395، کد مطلب: 82349685، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین