پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۸۲۶
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اعلام اینکه ایران منطقه را از عصر شکست ها به عصر پیروزی ها رهنمون شد بر لزوم همکاری کشورهای منطقه با ایران تاکید کرد.

شعارسال: به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که ایران منطقه را از عصر شکست ها به عصر پیروزی ها منتقل کرد.

وی افزود: ایران وابستگی به غرب و شرق را کنار زده و استقلال خود را تقویت کرد. از مقاومت ملت های مستضعف که با رژیم اشغالگر اسرائیل و تمام اشغالگری ها در منطقه مبارزه می کنند حمایت نمود.

شیخ نعیم قاسم در سخنانی گفت: جمهوری اسلامی امروز به ملت های منطقه امید داده است. امید اینکه تغییر ممکن است و استکبار حاکم بر سرنوشت نیست و ما می توانیم گزینه های خود را در مقابل ظلم و اشغالگری و آبادانی آینده در پیش گیریم.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان همچنین تصریح کرد که کشورهای خلیج فارس اگر خواهان شکوفایی بیشتر و استفاده از ظرفیت های خود هستند باید با ایران همکاری کنند چرا که همکاری با ایران موجب قدرتمندی خلیج فارس و امنیت و ثبات و آینده کل منطقه می شود.

وی تاکید کرد که این ایران بود که اسرائیل را در ایران شکست داد و از ژاندارم آمریکا در خلیج فارس علیه کشورهای عربی و اسلامی به حامی مسائل کشورهای عربی و مسلمانان تبدیل شد.

شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: چگونه با ایران همکاری نمی کنند در حالی که این خیر و جایگاه را با خود داشته است؟ حزب الله به اینکه ایران حامی آن است افتخار می کند. ایران هیچ چیزی از حزب الله و لبنان نخواسته است. بخشیده و پس نگرفته است و واقعیت های امروز گواه این امر است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24بهمن1395، کدخبر: 3904485 : www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین