پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۸۱۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان بار دیگر تأکید کرد اگر جلوی تکفیری‌ها در سوریه گرفته نمی‌شد لبنان ناچار بود با آنها در داخل کشور بجنگد.

شعار سال: «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی اعلام کرد: اگر با تروریست‌ها در سوریه نمی جنگیدیم باید در هر روستا، شهر و منزلی در لبنان با آنها می‌جنگیدیم.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، قاسم افزود: با آمدن اینها، دریافتیم که بهتر است به سمت آنها برویم قبل از اینکه به سمت ما بیایند؛ به سوریه رفتیم تا در پشت جبهه بجنگیم پیش از آنکه به سمت ما بیایند و به لطف خدا در محور مقاومت موفق شدیم؛ کشورهای بزرگ یکی پس از دیگری از حمایت تکفیری‌ها دست برداشتند زیرا وظیفه مطلوب خود را انجام نداده بودند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان سپس به نبرد عرسال پرداخت و تصریح کرد آنچه در عرسال اتفاق افتاد اجرای معادله «ارتش، ملت و مقاومت» بود؛ هر سه طرف معادله در نبرد عرسال حاضر بودند؛ مقاومت به صورت مستقیم در میدان «درگیر» بود، ارتش نقش حمایت‌کننده و ستون داشت و ملت هرگونه حمایت رسانه‌ای، سیاسی و عملی در این خصوص را ایفا کرد و نتیجه آن پیروزی بزرگ عرسال شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 7 مرداد 96، کدمطلب: 13960507001241 ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین