پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۹۰۶
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
معاون دبیرکل حزب الله لبنان، آزادسازی حلب را پیروزی طرح دولت مقاوم سوریه توصیف کرد و در ادامه به دولت جدید لبنان پرداخت و گفت حزب الله به این دولت رأی اعتماد خواهد داد.

شعار سال: شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد آزادسازی حلب، پیروزی طرح دولت مقاوم سوریه بود.

وی در ادامه گفت‌وگو با «اذاعة النور» به دولت جدید لبنان پرداخت و گفت: دولتی که در لبنان تشکیل شده، دولت حزب‌الله نیست آنگونه که برخی تلاش دارند آن را معرفی کنند.

شیخ قاسم تصریح کرد: حزب‌الله به دولت جدید در پارلمان رأی اعتماد خواهد داد و مسئولیتی جز به مقدار مشارکتش در آن بر عهده نمی‌گیرد؛ حزب‌الله با اجرای انتخابات پارلمانی در موعد مقرر موافق و با تمدید آن به هر نوعی مخالف است.

دولت جدید لبنان 28 آذرماه با نخست‌وزیری «سعد الحریری» تشکیل شد؛ در بندی از بیانیه وزارتی دولت جدید لبنان که مربوط به مقاومت بود، بر مقاومت علیه رژیم اشغالگر اسرائیلی و پاسخ به تعرض‌های این رژیم و نیز باز گرداندن اراضی اشغالی تأکید شده بود (+) این موضوع منجر به اعتراض برخی احزاب لبنانی شد، این احزاب مدعی شدند دولت با این اقدام دست حزب الله را بازتر گذاشته است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته ازخبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6 دی 1395، کد مطلب: 13951006000560، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین