پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۱۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
فرماندار پردیس گفت: نبود تعزیرات حکومتی مستقل در شهرستان پردیس از خلاهای مهم در حوزه برخورد با کالای قاچاق است که امیدواریم با همراهی مسؤولان استان هرچه زودتر این اداره در پردیس مستقر شود.
شعارسال: مرتضی حیدری در خصوص اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان پردیس که با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در محل دادگستری شهرستان پردیس برگزار شد، با بیان اینکه علارغم گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب، نظام ما در ابتدای راه است و روز به روز باید کشور را کاملتر و رو به جلو حرکت کنیم، اظهار داشت: در خصوص مبارزه با جرائم، مردم در هنگام اطلاع از اقدامات قاطع دستگاه قضایی این موارد را درک و عکس‌العمل مثبتی دارند.

مرتضی حیدری اضافه کرد: متاسفانه در حوزه پیشگیری این توفیقات را نداشتیم، که شاید از خلا موجود بوده است، اما تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرم در بهبود روابط اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا در فرمانداری تشکیل شده است و نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها هستیم گفت: اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر خواهد بود.

حیدری با بیان اینکه ارسال پیامک آگاه بخشی و خوزه‌های فرهنگی برای شهروندان پردیسی ثمرات مثبتی خواهد داشت، اظهار کرد: ما اطلاعی از سهم پردیس در مبارزه با کالای قاچاق و ارز نداریم و این آمار مشخص نیست که امیدواریم پیگیری‌های لازم را برای دریافت این آمار و ارائه آن به سرمایه گذاران داشته باشیم.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: ارائه آمار دقیق به سرمایه‌گذاران و راهنمایی آنها برای حضور در مسیرهایی امن و بی‌خطر، بدون اینکه در سرمایه‌گذاری خود متضرر شوند بسیار حائز اهمیت است، که به طور کلی نقش نظام و دستگاه‌های دولتی حمایت از اقشار مختلف جامعه از جمله سرمایه گذاران بخش‌های مختلف است.

وی ادامه داد: اگر این اطلاعات و نقاطی که در آن آسیب میبینیم را مشخص کنیم، با نیاز سنجی در زمینه کالاهایی که تقاضای بالایی دارند سرمایه‌گذاری در‌آن حوزه‌ها انجام خواهد شد و با این کار از تخلفات و قاچاق کالا جلوگیری می‌شود.

حیدری اظهار کرد: با این اقدام دیگر احتیاجی به برخورد و جریمه کردن افرادی که کالاهای خود را با روش‌های نادرست خریداری و عرضه می‌کنند نخواهیم داشت.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: مسٱله بعدی فرهنگسازی و آگاهی بخشی در حوزه‌های مواد مخدر، طلاق، و... است که باید بیشترین هزینه را در بخش فرهنگسازی انجام داد و‌ در صورت تحقق این امر موفقیت ما در سال آینده با فعالیت دقیق‌تر در این حوزه بسیار بیشتر خواهد بود و کشورمان از لحاظ پیشگیری، از وقوع انواع جرم بیمه می‌شود.

وی اظهار کرد: نبود تعزیرات حکومتی مستقل در شهرستان پردیس نیز از خلا های مهم در حوزه برخورد با کالای قاچاق است که امیدواریم با همراهی مسؤولین استان هرچه زودتر این اداره نیز در پردیس مستقر شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23 آذر 1395، کدخبر: 13950923000795، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
کالای قاچاق،گران فروشی ، کم فروشی و ....
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین