پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۳۷۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌حسین حسینی‌تبار شب گذشته در نشست رؤسای هیئت‌های مذهبی در پردیس اظهار داشت: مجوز هیئت‌هایی که پیش از استقرار اداره تبلیغات اسلامی از دفتر امام جمعه شهرستان اجازه فعالیت گرفته‌اند به قوت خود باقی است؛ اما کاغذ آن‌ها باطل شده است.
شعارسال: وی افزود: برای ساماندهی هیئت‌های مذهبی براساس سامانه کشوری طوبی، نیاز داریم که تمام هیئت‌ها مجدداً در سایت اداره تبلیغات اسلامی استان تهران(تبیان) ثبت‌نام کرده و مدارک مورد نیاز خود را ارائه دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس با بیان نحوه ثبت‌نام هیئت‌های مذهبی در سامانه طوبی تصریح کرد: هنگام ثبت‌نام در این سایت نباید از کدهای نه رقمی دریافت شده از اداره شمال‌شرق تهران استفاده کرد، بلکه باید هنگام مراجعه به سایت به عنوان یک هیئت جدید ثبت‌نام کرده و پس از ارسال تمام مدارک موردنیاز از هیئت امنا، هیئت شما ثبت می‌شود.

حسینی‌تبار اظهار داشت: این درخواست‌ها از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تأیید و پس از صدور مجوز هیئت، شما عضو رسمی اداره تبلیغات اسلامی می‌شوید.

وی در ادامه با اشاره به ثبت‌نام مداحان و کانون‌های قرآنی نیز گفت: موضوع ثبت‌نام برای مداحان و کانون‌های قرآنی هم وجود دارد، و هنگامی که زمانِ ثبت‌نام، شهرستان پردیس به عنوان محل فعالیت انتخاب شود شما عضو اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان می‌شوید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس کرسی‌های تلاوت قرآن کریم را یکی از اساسی‌ترین کارهای سازمان تبلیغات اسلامی دانسته و گفت: شب گذشته یک قاری به مسجد موسی ابن جعفر(ع) دعوت کردیم که مورد استقبال تعداد زیادی از اهالی قرار گرفت.

حسینی‌تبار افزود: آمادگی داریم علاوه بر امام جماعت، قاری و مداح موردنیاز هیئت‌ها را هم تأمین کرده و تمام مسائل مالی این برنامه‌ها را نیز برعهده بگیریم، علاوه بر آن در برخی موارد کمک‌هایی را برای هیأت درنظر می‌گیریم، که اطلاع‌رسانی هدایایی که توسط برخی ادارات و نهادها برای ایام خاص مانند ماه محرم در نظر گرفته می‌شود، از طریق همین سامانه صورت می‌گیرد که ما نیز برای تمام هیئت‌ها پیام ارسال می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه کمک‌ها نیازمند یک ارتباط دوسویه مستمر است و نباید این ارتباط تنها به چند روز پیش از ماه‌های محرم و رمضان ختم شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1395، کدخبر: 1343577 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین