پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، با تاکید بر اینکه تربیت دینی خروجی فعالیت‌های تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی باشد گفت: یک نهاد موفق بر اساس برنامه حرکت می‌کند.

شعار سالحجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد بعدازظهرامروز در مراسم معارفه معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر استفاده از فرصت توبه و استغفار در ماه مبارک رمضان برای تزکیه نفس اظهارداشت: کسی که می‌خواهد خداوند توبه اش را قبول کند و او را ببخشد، خودش نیز باید نسبت به بندگان خدا بخشنده باشد و از اشتباهات آن‌ها چشم‌پوشی کند.

وی در ادامه بیان‌داشت: فردی موفق است که بر‌اساس برنامه حرکت کند و خوشا به حال آنانی که با برنامه ریزی از فیوضات ماه مبارک رمضان بیشترین بهره را می‌برند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین اضافه کرد: هر فرد بیش از دیگران به نفس خود آشناتر بوده و باید در جهت تزکیه نفس تلاش کند و ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مغتنمی برای دست یافتن به این مهم است.

‌انصاری‌راد با بیان اینکه کارآمدی نیروی انسانی در سازمان تبلیغات اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهارداشت: وجود کارکنان برای مجموعه باید یک سرمایه باشد.

وی بیان‌داشت: اگر در یک جامعه حوزه فرهنگ و استعدادهای ناب در این زمینه مورد غفلت و بی توجهی قرار گیرد بزرگترین ضربه به ماهیت معنوی و ارزشی وارد شده و حوزه یاد شده نمی تواند با تکیه بر توان نیروی انسانی روی پای خود بایستد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری فرهنگی تکیه بر نیروی انسانی کارآمد است تصریح کرد: نیروی انسانی مبتکر، خلاق، توانمند و کارآمد در جبهه فرهنگی به عنوان یک مزیت نسبی برای هر نهاد فرهنگی است.

انصاری راد با اشاره به انتخاب حجت الاسلام مسلم پورجمالی به عنوان معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان، گفت: این انتخاب با مطالعه و دقت لازم، سنجش تمامی جوانب صورت گرفته و به این اعتماد دست یافتیم که وی می تواند در سمت معاونت فرهنگی بازوی توانمندی برای این اداره کل باشد.

وی ادامه داد: سازمان و نهادی موفق و کارآمد است که در انتخاب و جذب نیرو، اهتمام و توجه ویژه داشتته باشد و نیروی انسانی مورد نیاز را به خوبی شناسایی، جذب کند و با ارائه آموزش‌های لازم، سطح دانش و آگاهی‌های پرسنل را ارتقا بخشد.

‌حجت‌الاسلام پورجمالی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز ضمن قدردانی از رهنمودهای مسؤولان در مرکز، گفت: خدمت در مسؤولیت معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان که کارنامه ای درخشان در تمامی حوزه ها داشته، سخت تر و خطیر تر خواهد بود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار امیدواری کرد: با همکاری تمامی حوزه ها در این اداره کل رسالت محوله به نحو احسن انجام شود، چراکه تعامل و همکاری سبب ترقی و پیشرفت کارها در سازمان می شود.

گفتنی است، حجت‌الاسلام پورجمالی پیش از این به مدت 9 سال در سمت رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهنوج خدمت کرده است، در آذر ماه 93 نیز ریاست تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس را برعهده گرفت که هم اکنون با حفظ این سمت به عنوان معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان معرفی شد.

یادآور می شود، در پایان این مراسم، حکم ابلاغی معاونت حجت الاسلام پورجمالی قرائت و از سوی حجت الاسلام انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی به وی اعطا شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 9 خرداد 96، کدمطلب:1423969، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین