پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۲۲۱
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ۹۰ هزار هیئت مذهبی در کشور فعالیت می کنند.

شعارسال: حجت الاسلام سید مهدی خاموشی روز یکشنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: هیئت های مذهبی کشور سال ۸۰ حدود دو هزار و ۷۶۰ هیئت بود که هم اکنون این تعداد به بیش از ۹۰ هزار هیئت افزایش یافته است.

وی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت این هیئت ها برای مقابله با آسیب های اجتماعی در کشور تاکید کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به علائق دینی که در بین آحاد ملت ایران و بویژه جوانان و نوجوانان حاکم است، یادآور شد: دشمنان تلاش دارند این ویژگی را در بین افراد جامعه کمرنگ کنند، ولی تجربه سالیان گذشته نشان داده که هر موقع توطئه ای از سوی دشمنان شکل گرفته با پاسخ قاطع ملت ایران روبرو شده است.

خاموشی به طرح مقابله با آسیب های اجتماعی در این سازمان اشاره کرد و گفت: برخی استان ها به عنوان پایلوت انتخاب شده اند که ایلام یکی از آنهاست و تلاش می شود با مشارکت ائمه جماعات و هیات های مذهبی مساجد، در مناطق آسیب زا و حاشیه شهرها برنامه ریزی برای مقابله با این آسیب ها انجام می گیرد.

استاندار ایلام نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه میزان علائق دینی در میان مردم این استان زبانزد است و ایلامی در ادوار مختلف انقلاب دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کرده اند.

محمدرضا مروارید افزود: با این وجود میزان حضور روحانیون بویژه در رستاها و مناطق محروم استان کمررنگ است که می طلبد سازمان تبلیغات اسلامی برنامه ریزی لازم را برای استقرار روحانیان در استان انجام دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27فروردین1396، کدخبر: 3953903: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین