پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۴۶۷
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
کشاورزان و دامداران آیسک از پرداخت نشدن غرامت بیمه محصولات کشاورزی و دامی سال گذشته گلایه دارند.

شعار سال: عضو شورای اسلامی شهر آیسک با انتقاد از عملکرد ضعیف صندوق بیمه محصولات کشاورزی درزمینهپرداخت نکردن به موقع غرامتبهکشاورزان و دامداران گفت:با وجودخسارات سنگین خشکسالی، سرمازدگی و سایر بیماری هادر سال گذشته هنوز یک ریالاز صندوق بیمه محصولات کشاورزیبه دست کشاورزان و دامداران نرسیده و همین موضوعباعث گلایه آن ها شده است.
«حسن صنعتی»عنوان کرد: بیمه محصولات کشاورزی تاکنونمانند دیگر بیمه ها خسارات وارده به کشاورزان را به طور کامل پوشش نداده وپرداخت نشدنغرامت به این قشر ضعیف، انتقادهایی را در بر داشته است.
وی یکیدیگر از مشکلات بیمه محصولات کشاورزی را انحصاری بودن آنبیان و اضافه کرد:شرکت های بیمه ای باید در عرصه رقابتی ورود کنند وشرکت های بیمه ای جدیدیتاسیستا با رقابت این شرکت ها زمینه رضایت مندی از خدمات بیمه ای فراهم شود.
وی تاکید کرد: با توجه به خشکسالی های پی در پی بهویژه در سال زراعی 95-94 کهباعث از بین رفتن مراتع شده است بسیاری از دامداران آیسکتوان نگهداری دام های خود را ندارند و مجبور به فروش آن ها هستند.
به گفته وی شورای اسلامی شهر آیسک طی نامه ای به نماینده مردم در مجلس خواستار پیگیری وضعیت موجود شده و منتظر پاسخ است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تی نیوز، تاریخ 12 تیر 95، کد مطلب: 65883629: www.tnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین