پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۷۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: برای حمایت از گوجه کاران این استان خرید حمایتی محصول گوجه فرنگی از امروز (سوم دیماه) از سوی این سازمان آغاز می شود.
شعارسال: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر روز جمعه به نقل از محمد تقی منوچهری افزود: در این ارتباط گوجه کاران استان بوشهر از ساعت 8 صبح روز جمعه می توانند محصول غیر درجه یک و غیر میدانی خود را به مراکز خرید مدیریت ها یا مراکز جهاد کشاورزی تحویل دهند.

وی اضافه کرد: گوجه کاران محصول خود را به ازای هر کیلو 3300 ریال به مراکز خرید مدیریت ها یا مراکز جهاد کشاورزی تحویل و معرفی نامه دریافت کنند.

خرید حمایتی محصول گوجه فرنگی استان بوشهر به دنبال سفر هفته گذشته اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به استان بوشهر و به دنبال دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه به وزارت جهاد کشاورزی انجام می شود.

گوجه کاران استان بوشهر امسال به دلیل هم رسی محصول با دیگر استانهای جنوبی و نبود بازار صادرات با مشکل افت قیمت و نبود بازار رو برو هستند.

در استان بوشهر امسال 12 هزار و 500 هکتار زمین زیر کشت گوجه فرنگی است که پیش بینی شده 600 هزار تن محصول از آین مزارع برداشت شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 3 دی 1395 ، کدخبر: 82357363 (5735282)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین