پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۷۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
یک روزنامه انگلیسی با اشاره به حضور مهاجران و وضع نابسامان امنیتی در کشورهای اروپایی نوشت: سال ۲۰۱۷ می تواند سال فروپاشی اتحادیه اروپا باشد.

شعار سال: روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس نوشت: سفر مظنون حمله با کامیون در برلین در سراسر اروپا نشان می دهد که چگونه اروپا آسیب پذیر شده است. درحالی که سران اروپا، فعالان حقوق شهروندی و آزادی خواهان همگی درباره محافظت از آزادی های شهروندی و صحت شیوه سیاسی در اروپا نگرانند، اروپا با تهدید دائم روبروست.

این روزنامه افزود: در این مورد، مظنون از تونس یعنی کشوری که درگیر جنگ نیست وارد (اروپا) شد و به او اجازه داده شد در ایتالیا بماند. به آلمان رفت و سپس با وجود آن که پلیس و نیروهای امنیتی وی را تحت نظر داشتند، به جای این که فورا از این کشور اخراج شود، به او فرصت داده شد در برلین دست به حمله بزند و بعد از آن آزادانه به فرانسه سفر کند و به ایتالیا باز گردد.

به نوشته ایندیپندنت، هزاران نفر از مهاجران در دریای مدیترانه در حال مرگ هستند، زیرا به علت سیاست های غلط مهاجرتی که باعث تشویق صدها هزار نفر از مردم قاره های دیگر و همچنین کشورهای حوزه بالکان به مهاجرت به کشورهای اروپای غربی می شوند، این مهاجران بدون داشتن مدارک و یا حقوق قانونی در انتظار زندگی بهتر و اعطای ملیت کشور مقصد و دریافت گذرنامه هستند.

روزنامه انگلیسی افزود: ما حتی آنها را نجات می دهیم و به ساحل می آوریم. هیچکدام از ملل دیگر جهان این کار را انجام نمی دهند. ما تعجب می کنیم از اینکه چرا احزاب راست گرا در حال به دست گیری زمام امور در کشورهای اروپایی هستند. سال 2017 می تواند سال فروپاشی اتحادیه اروپا باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 4 دی 95، کد مطلب: 1277057: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین