پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۲۳۹
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
مدیر اداره ورزش و جوانان تویسرکان گفت: تکمیل طرح ساخت خوابگاه ورزشی این شهرستان بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

شعار سال: کیانوش سلیمانی پنجشنبه افزود: این طرح از سال 91 مراحل اجرایی خود را آغاز کرده و تا کنون از 24 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز طرح، تنها سه میلیارد ریال اختصاص یافته است.
وی اضافه کرد: خوابگاه ورزشی تویسرکان اکنون از 30 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است در حالی که این طرح با توجه به فراهم بودن شرایط اقلیمی و محیطی برای میزبانی از رقابتهای معتبر ورزشی و اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف ورزشی، یک طرح اثر گذار برای شهرستان به حساب می آید.
سلیمانی همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی 63 درصدی مجتمع ورزشی بانوان تویسرکان شامل سالن ورزشی چند منظوره، استخر شنا و زمین چمن مصنوعی ادامه داد: این طرح از سال 89 مراحل اجرایی خود را آغاز کرده و اکنون سالن چند منظوره این مجتمع با صرف اعتباری نزدیک به 12 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.
وی بیان کرد: همچنین استخر شنای این مجموعه با هزینه 15 میلیارد ریال از 60 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و برای تکمیل 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
سلیمانی اذعان کرد: زمین چمن مصنوعی مجتمع ورزشی بانوان از هیچ پیشرفت فیزیکی برخوردار نشده و به حدود شش میلیارد ریال برای اجرایی شدن نیاز دارد.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع ساخت این مجتمع ورزشی به اعتباری نزدیک به 50 میلیارد ریال از آغاز اجرای طرح نیاز داشته که تا کنون قریب به 30 میلیارد ریال برای آن هزینه شده و برای تکمیل و محوطه سازی به حدود 20 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.
سلیمانی با اشاره به حجم بالای امور محول شده به اداره ورزش و جوانان با توجه به تلفیق وزارت ورزش و جوان تصریح کرد: مهمترین رویکرد وزارت ورزش و جوانان در بخش امور جوانان، تقویت و گسترش سمن های مردمی است.
وی متذکر شد: تشکیل مجمع خیرین جوانان در تویسرکان با استقبال خوبی مواجه نشده و این در حالی است که اعتبارهای مالی این بخش به هیچ وجه پاسخگوی نیازها نیست.
تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است که از 24 هیات ورزشی در رشته های مختلف برخوردار است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، تاریخ 30 اردیبهشت 95، کد مطلب: 82080775: www7.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین