پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۷۸۳
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
وضعیت منابع آبی در کشور نامناسب بوده و از آب‌های تجدیدشونده بیشتر استفاده می‌شود که در کنار این روند باید کاهش بارندگی را نیز در نظر گرفت | آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب استان همدان برای هشتمین سال متوالی به عنوان آزمایشگاه معتمد محیط زیست شناخته شده که این امر نشان از آزمایش‌های دقیق و درست این نهاد دارد.

شعار سال: مدیرعامل شرکت آبفا همدان مطلوب آب همدان را ۹۹.۵ درصد اعلام کرد و گفت: استانداردهای لازم برای تولید آب با کیفیت در همدان رعایت می‌شود.

سیدهادی حسینی بیدار اظهار داشت: وضعیت منابع آبی در کشور نامناسب بوده و از آب‌های تجدیدشونده بیشتر استفاده می‌شود که در کنار این روند باید کاهش بارندگی را نیز در نظر گرفت.

وی با اشاره به اینکه تغییر اقلیم سبب تغییر در زمان، مکان و نوع بارندگی‌ها شده است، افزود: در سال آبی جاری بارش‌هایی رخ داده ولی نسبت به سال گذشته با کاهش شدید بارندگی مواجه هستیم.

حسینی بیدار درباره کیفیت آب تولیدی استان همدان نیز گفت: آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب استان همدان برای هشتمین سال متوالی به عنوان آزمایشگاه معتمد محیط زیست شناخته شده که این امر نشان از آزمایش‌های دقیق و درست این نهاد دارد.

وی با بیان اینکه به دنبال گرفتن گواهی ISO17025 برای آزمایشگاه کنترل کیفی شرکت آب و فاضلاب استان همدان هستیم، افزود: اخذ این گواهی سبب می‌شود تا اطمینان به نتایج آزمایش‌های آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزایش یابد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: آبی که در شبکه‌های توزیع و انتقال استان همدان جاری است توسط نهادهای بی‌طرف همچون دانشگاه علوم پزشکی و استاندارد مورد نظارت قرار می‌گیرد که در صورت وجود آلودگی اعلام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه استانداردهای لازم برای تولید آب با کیفیت در استان همدان رعایت می‌شود، اظهار داشت: امسال گزارشی مبنی بر آلودگی آب شرب همدان گزارش نشده و خوشبختانه مطلوبیت آب همدان بالای 99.5 درصد است.

حسینی بیدار با اشاره به اینکه تلاش شرکت آب و فاضلاب استان همدان بر این است تا آب با کیفیت بالایی برای مردم تولید کند، بیان کرد: تمامی تلاش کارکنان شرکت آبفا همدان بر این است تا بتوان آب با کیفیت مناسب برای شهروندان تولید کرد.

وی درباره پساب تولید شده در تصفیه خانه همدان نیز گفت: این پساب با طراحی و تلاش کارشناسان شرکت آب و فاضلاب به حدی رسیده که می‌تواند در اختیار نیروگاه مفتح برای تولید انرژی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه تولید پساب برای نیروگاه سبب کاهش برداشت از منابع زیرزمینی می‌شود، تصریح کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر همدان آمادگی تولید 650 لیتر در ثانیه پساب قابل استفاده در نیروگاه مفتح همدان را دارد ولی این نیروگاه حدود 200 لیتر در ثانیه پساب از تصفیه خانه تحویل می‌گیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی همدان پرس، تاریخ 8 دی 95، کد مطلب: 10812: www.hamedanpress.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین