پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۸۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
با گذشت حدود 10 روز از اتفاقات ناگوار ورزشگاه غدیر اهواز همچنان رای نهایی این پرونده صادر نشده است.

شعار سال : وجود تاخیر در صدور آرای مربوط به پرونده‌های انضباطی در فدراسیون فوتبال نه برای اولین بار است که اتفاق می‌افتد و نه آخرین باری است که شاهد آن خواهیم بود؛ نزاعی که این بار به شکستن شیشه‌های اتوبوس تیم فوتبال استقلال و شیشه‌های رختکن ورزشگاه و خونریزی یکی از سربازان مستقر ختم شده است.

شاید اگر سنگ‌های پرتاب شده به سوی اتوبوس استقلالی‌ها یا همان سرباز بی گناه مستقر در ورزشگاه سانتی‌مترهایی جابه جا می‌شد، اکنون باید به سوگ می‌نشستیم و اشک می‌ریختیم اما این بار نیز همانند هر اتفاق دیگری واکنش انضباطی در قبال این واقعه تلخ تاخیر در صدور رای و لوث کردن ماجراست تا همچنان عدم برخوردهای به موقع و در زمان مناسب عامل رخداد ناهنجاری‌های مکرر در ورزشگاه‌های فوتبال شد.

سه شنبه هفته گذشته بود که در تماس، رئیس کمیته انضباطی پیگیر نتیجه پرونده دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال اهواز شدیم. حسن زاده ضمن تایید صدور رای در این خصوص اعلام کرد که تا ساعاتی دیگر رای پرونده مذکور بر روی سایت فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد اما رسانه‌ای شدن رای همانا و...

امروز و با فاصله حدود 5 روز از آخرین تماس با رئیس کمیته انضباطی باز هم شاهد پاسخی تکراری در مورد این پرونده بودیم؛ سوال اینکه آقای حسن زاده رای مربوط به پرونده دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران علی رغم اینکه هفته گذشته اعلام کردید تا ساعاتی دیگر بر فعالیت فدراسیون فوتبال قرار می گیرد همچنان رسانه‌ای نشده و باز هم تاخیر در اعلام نتیجه به چشم می خورد!

رئیس کمیته انضباطی نیز عنوان کرد که مساله را از روابط عمومی پیگیری کنید.

کمیته انضباطی زیر نظر دبیرکل فدراسیون فوتبال قرار دارد و آرا یا نامه‌ها برای تایید و امضای نهایی به اسدی ارجاع می‌شود. در مورد پرونده اتفاقات زننده ورزشگاه غدیر نیز پرونده در مسیر کمیته انضباطی، دبیرکل فدراسیون فوتبال و یا روابط عمومی این فدراسیون قرار گرفته که احتمال مورد آخر ضعیف‌تر از دو مورد ابتدایی است و به نظر نمی‌رسد روابط عمومی در صدور رای تعللی انجام دهد.

به هر حال گویا در مورد صدور رای پرونده وقایع ورزشگاه غدیر نیز باید شاهد تاخیرهای تکراری باشیم که در مورد تمامی پرونده های انضباطی فدراسیون فوتبال تنها نقطه مشترک است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ نشرخبر : 7 آذر 1394 کد مطلب : 94090704251 www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین