پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۱۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
اهواز - پنجمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالای تعاون و سومین نمایشگاه فرا استانی خوزستان شامگاه شنبه در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.

شعارسال: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شامگاه شنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بستر رشد و توسعه فعالیت های شرکت های تعاونی در خوزستان فراهم است و مسئولان باید زمینه ساز رونق بخش تعاون در استان باشند.

حمید کلانتری افزود: بخش تعاون، یکی از ابزارهای موفقیت اقتصاد مقاومتی در کشور است زیرا تعاونی های موجود در کشور، اغلب بر مدار تولیدات و مواد اولیه ایرانی فعالیت می کنند و به خوبی در شرایط تحریمی، نقش مثبت خود را ایفا می کنند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: خوزستان به علت شرایط خاصی که دارد هم اکنون در بخش فعالیت های شرکت های تعاونی، جزو پنج استان برتر کشور به شمار می رود که خوشبختانه تعاونی های خوزستان در زمینه صادرات به خوبی ایفای نقش کرده اند.

وی به نمونه ای موفق از تعاونی ها در خوزستان اشاره کرد و گفت: تعاونی های مرزنشین در خوزستان نیز به خوبی عمل می کنند و در زمینه صادرات توانسته اند فعالیت های خوبی از خود به جای بگذارند.

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همه تعاونی های خوزستان توصیه کرد به دلیل صنعتی بودن خوزستان، این تعاونی ها حتما شرایط ورود به تولید در بخش های صنایع پائین دستی نفت، پتروشیمی و فولاد را جدی بگیرد و برای ورود به این عرصه برنامه ریزی کنند.

کلانتری برگزاری اینگونه نمایشگاه ها را فرصتی مناسب برای ارائه دستاوردهای تعاونی ها دانست و گفت: در این نمایشگاه ها، شرکت های تعاونی ضمن بازاریابی، می توانند نقاط ضعف و قوت خود را در مقایسه با سایر رقبا شناسایی کنند.

پنجمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالای تعاون و سومین نمایشگاه فرا استانی روز شنبه با ۸۰ غرفه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اهواز گشایش یافت و ۲۱ غرفه از استان های دیگر از جمله اصفهان، لرستان، بوشهر، ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان و کردستان حضور دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار خبر 14 آذر 1394، کدمطلب: 2992102، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین