پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج از آغاز طرح ساماندهی فضای سبز تقاطع‌های شهری این شهربرای نخستین بار خبر داد.

شعار سال: فرشاد صادقی در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری یاسوج درحوزه فضای سبز اظهار داشت: در گام نخست تقاطع چمران و جانباز زیر پوشش این طرح قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح با مشارکت حوزه عمران شهرداری یاسوج یک میلیارد ریال اختصاص یافته است عنوان کرد: در اجرای این طرح از آخرین تکنولوژی و یافته‌های روز حوزه فضای سبزشهری بهره گرفته می‌شود.

صادقی هویت بخشی، بهبود سیما و منظر شهری، حفظ گونه‌های با ارزش، کمک به ارتقاء سرانه فضای سبز شهری از جمله اهدافی برشمرد که در این طرح دنبال می‌شود افزود: هم چنین در این طرح گل و گیاهی انتخاب شده تا با شرایط آب وهوایی یاسوج مقاوم و همخوانی داشته باشد.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت: تقاطع‌ها وخیابان‌ها به عنوان شریان‌های حیاتی از اهمیتی زیادی برخوردار بوده وساماندهی فضای سبز آن در جهت پاسخگویی به نیاز شهروندان است.

صادقی ابراز کرد: ساماندهی فضای سبز شهری نیازمند استراتژی جامع و کاملی بوده که در طرح ساماندهی فضای سبز تقاطع‌های یاسوج مد نظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طرح ساماندهی فضای سبز شهری یاسوج طرح جامعی بوده که چشم انداز روشنی را فراروی شهروندان قرار می‌دهد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کد مطلب: 1283120:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین