پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری اراک از تهیه مقدمات و انجام مراحل ابتدایی طرح جامع فضای سبز شهر اراک خبر داد و وضعیت نامناسب فضای سبز شهر اراک را تایید کرد.

شعار سال: مراد علی عباسی با اشاره به این مطلب ادامه داد: این طرح یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که برای بهبود وضعیت فضای سبز اراک در نظر گرفته شده که مقدمات این کار در حال انجام است و در مرحله فراخوان انتخاب مشاور قرار دارد .اجرای این طرح بر اساس ضوابط طرح جامع و تفصیلی اراک انجام خواهد شد.
وی با تایید انتقاداتی که نسبت به وضعیت نگهداری ، توسعه و احیای فضای سبز شهر اراک وجود دارد افزود: واقعیت این است که فضای سبز اراک در شرایط چندان مناسبی قرار ندارد و نیازمند بازنگری اساسی است که قطعا اجرای طرح جامع فضای سبز می تواند در بهبود این شرایط و انجام اقدام کارشناسی در این راستا موثر باشد.
عباسی با اشاره به سپری شدن 50 روز از فعالیتش در این بخش پس از ادغام سازمان زیباسازی و پارک ها و فضای سبز اراک بیان کرد: در این مدت سه نشست تخصصی برای بررسی وضعیت فضای سبز اراک با کارشناسان مرکز تحقیقات گل و گیاه کرج، شبکه محیط زیست و منابع طبیعی استان مرکزی و اساتید دانشکده‌های کشاورزی استان برگزار شده است که از این نظرات و راهکارها در تصمیم گیری و اجرای طرح های آینده استفاده خواهیم کرد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک تاکید نمود: رفع مشکلات این بخش نیاز به نگاه کارشناسی و علمی دارد که در این خصوص با مرکز تحقیقات گل و گیاه محلات هم رایزنی‌هایی صورت گرفته اما هنوز تفاهم‌نامه منعقد نشده است و پیگیر انعقاد تفاهم‌نامه با این مرکز هستیم.
وی در خصوص ماجرای قطع درختان میدان نماز اراک که به دلیل تغییر المان انجام شد ، گفت: قبل از قطع درخت با این موضوع مخالفت شده بود و به پیمانکار ابلاغ شد در صورت نیاز به نبود درخت برای نصب المان میدان ، موضوع اطلاع رسانی شود تا نسبت به انتقال درخت به مکانی دیگر اقدام شود ولی متاسفانه پیمانکار این اقدام را انجام نداد. اکنون این موضوع به دستگاه قضا ارجاع داده شده و قطعا پیگیری لازم را انجام خواهیم داد .
وی در خصوص معوقات حقوق کارگران بخش فضای سبز اراک اظهار داشت: تعداد کارگران فضای سبز اراک حدود 700 نفر است که معوقات آنها تا پایان اردیبهشت‌ماه پرداخت شده و فقط حقوق خردادماه باقی مانده است و تا حدود 15 روز آینده حقوق خردادماه کارگران فضای سبز نیز پرداخت می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار 21 تیر 96 ، کد مطلب: 685947:www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین