پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۲۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
با حضور شهردار کرمان و برخی از مدیران استان و شهرداری، آیین روز درخت‌کاری پیش از ظهر یکشنبه در ابتدای بزرگ‌راه غربی شهر کرمان برگزار شد.
شعارسال: در این آیین که برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، تعدادی از والدین شهدا و بچه‌های مهدهای کودک و مدارس حضور داشتند، شهردار کرمان از برنامه‌ریزی برای افزایش سرانه‌ فضای سبز خبر داد و گفت: براساس مصوبات شورای اسلامی شهر کرمان، برنامه‌ریزی برای افزایش سرانه‌ فضای سبز شهر کرمان در دستور کار قرار گرفت.

علی بابایی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، ساخت ۲۵ پارک در دستور کار قرار گرفت که پنج پارک به بهره‌برداری رسیده و ۱۳ پارک نیز تا عید نوروز به بهره‌بردای خواهد رسید.

وی ادامه داد: ۲۱ اسفند، بوستان فیروزه در شهرک الغدیر افتتاح می‌شود و پس از آن نیز تا عید نوروز هر شب یک پروژه به بهره‌بردای خواهد رسید.

شهردار کرمان بیان کرد: در بودجه سال آینده نیز افزایش سرانه‌ فضای سبز در نظر گرفته شده است.

بابایی با اشاره به ساخت پارک دو هکتاری هزار در سه‌راه جوپاری گفت: امروز نیز در حاشیه‌ بزرگ‌راه، درخت‌کاری می‌شود؛ ضمن اینکه زیرسازی و آسفالت لاین کندروی بزرگ‌راه نیز در دست ساخت است.

شهردار کرمان افزود: این محدوده پیش از این محل پارکینگ خودروهای سنگین بود که مشکلاتی برای اهالی محل ایجاد کرده بود، اما امروز در حال تبدیل به یکی از نقاط زیبای شهر است.

بابایی به حضور بچه‌های مهدهای کودک و مدارس در این آیین اشاره کرد و گفت: با کار مشترکی که بین ادارات کل منابع طبیعی، بهزیستی و شهرداری کرمان انجام گرفت، تلاش شده تا فرزندان این مرز و بوم نسبت به اهمیت حفاظت از محیط زیست آگاهی پیدا کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه برای اولین بار در استان کرمان این ایده شکل گرفت که با همکاری شهرداری کرمان و بهزیستی، به مناسبت روز درخت‌کاری، فرهنگ‌سازی در رابطه با حفاظت از محیط زیست را بین نونهالان نهادینه کنیم، گفت: امیدواریم این اقدام تبدیل به رویکرد شود و همچنان در مناسبت‌های مختلف ادامه پیدا کند.

عباس صادق‌زاده با تأکید بر سلامت‌محوری در جامعه گفت: امیدواریم این رویکرد در جامعه ترویج پیدا کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1395، کدخبر: 3924039 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین