پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۲۸۸
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
معاون شهردار کرمان گفت: در نشست هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا (س) کرمان مصوب شد طبقه فوقانی قبرهای دوطبقه فقط به افراد درجه یک میّت پیش‌فروش شود.

شعار سال: محمدرضا محمدرضاخانی با اشاره به لزوم بررسی و رسیدگی به تقاضای شهروندان در این زمینه گفت:در نشست هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا (س) راهکارهای مناسب برای اجرای بهتر امور جاری سازمان بهشت زهرا (س) از سوی مسئولان مربوط ارائه شده است.

وی با بیان این که در این نشست مصوب شد بنا بر درخواست شهروندان، قبرهای دوطبقه احداث شود، افزود: طبق مصوبه شورای بهشت زهرا، طبقه فوقانی قبرها تنها به افراد درجه یک میّت پیش‌فروش می‌شود.

محمدرضاخانی بهره برداری از آرامستان جدید را با توجه به نیاز شهر کرمان در اولویت دانست و تصریح کرد: به دلیل نبود روشنایی و آب و برق هیچ دفنی در آرامستان جدید صورت نمی گیرد.

وی با اشاره به اصلاح قیمت قبر و خدمات کفن و دفن طبق مصوبات شورا، تصریح کرد: همچنین در راستای تامین روشنایی، چهار پروژکتور در آرامستان مشاهیر نصب می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نشانه نیوز، تاریخ 5 بهمن 95 ، کد مطلب: 65613: www.neshanenews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین