پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۳۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 10 هزار و 950 هکتار طرح مطالعاتی در این سازمان آماده شده که اجرای آن نیازمند صدور مجوز تخصیص آب است.
شعار سال: عبدالرضا بازدار روز دوشنبه افزود: در حال حاضر چهار درخواست جدی تخصیص آب از وزارت نیرو برای ایستگاههای پمپاژ آب استان مطرح است.

وی ادامه داد: ایستگاه پمپاژ سرنجه زیودار در شهرستان پلدختر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 400 هکتار باغ انجیز را آبیاری خواهد کرد که تخصیص مورد نیاز آن 200 لیتر بر ثانیه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان همچنین گفت:برای ایستگاه پمپاژ آمیران کوشکی در کوهدشت 128 لیتر بر ثانیه تخصیص آب نیاز است تا با بهره برداری از آن در بهار سال آینده 200هکتار اراضی آبی شود.

بازدار افزود: ایستگاه پمپاژ جلگه خلج در پلدختر نیز 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تخصیص مود نیاز آن برای 500 هکتار اراضی، 450 لیتر بر ثانیه است.

وی ادامه داد: درخواست افزایش مجوز برداشت ایستگاه پمپاژ میشاخور دوره چگنی نیز از 400 به 800 لیتر داده شده تا یکهزار و 200 هکتار اراضی منطقه آبی شود.

بنا بر آمار آب منطقه ای گفته می شود از دو میلیارد و593 میلیون متر مکعب آب مصرفی استان، 92 درصد در بخش کشاورزی استفاده می شود اما جهاد کشاورزی مدعی است در حال حاضر یک میلیارد و 543 میلیون متر مکعب مصرف آب این بخش است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82370702، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
خدایا مددی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین