پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۱۸۸
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
دیوان عدالت اداری هفته گذشته برای آخرین بار در دستوری کتبی به وزارت ورزش و جوانان خواستار تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون تیراندازی طی یک هفته شد.
شعارسال: پس از رای قطعی دیوان عدالت اداری در ابطال انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی و لزوم کناره‌گیری سید مهدی هاشمی از ریاست این فدراسیون که مرداد ماه گذشته صادر شد، وزارت ورزش و جوانان اقدامی در جهت اجرای رای دیوان عدالت اداری انجام نداد تا اینکه دیوان شنبه هفته گذشته طی دستوری کتبی به این وزارتخانه باردیگر ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی در مهلت یک هفته‌ای را خواستار شد.

امروز (شنبه) مهلت یک هفته‌ای دیوان عدالت اداری به وزارت ورزش و جوانان به پایان می‌رسد و باید دید آیا مسئولان وزارت ورزش و جوانان رای دیوان عدالت اداری درباره انتخابات فدراسیون تیراندازی را اجرا می‌کنند یا کماکان به سکوت دراین باره ادامه می‌دهند؟

مطابق قانون، عدم اجرای آرای دیوان عدالت اداری می‌تواند تعلیق از خدمت برای بالاترین مقام دولتی طرف اجرای رای دیوان را به همراه داشته باشد.

پس از برگزاری انتخابات در آبان 93 برخی از کاندیداهای حاضر در این انتخابات نسبت به دو شغله بودن مهدی هاشمی کاندیدای منتخب فدراسیون تیراندازی اعتراض داشتند و در نهایت با ارائه شکواییه‌ای به دیوان عدالت اداری خواستار ابطال انتخابات شدند که دیوان عدالت اداری نیز به موضوع ورود کرد و شعبه اول دیوان عدالت اداری در 14 مرداد 94 رای به ابطال انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی بر علیه وزارت ورزش و جوانان به عنوان مجری انتخابات و فدراسیون تیراندازی صادر و ابلاغ کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 18 دی 1395، کدخبر: 95101811133، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین