پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۵۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
مشاور و دستیار ارشد رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ نتیجه‌گیری جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره دست داشتن روسیه در حملات سایبری در دوره انتخابات ریاست جمهوری را پذیرفته و ممکن است در پاسخ به آن دست به اقدام بزند.

شعارسال: به نقل از خبرگزاری فرانسه، رینس پرایبوس، که قرار است در دولت دونالد ترامپ رئیس دفتر او باشد گفت: ترامپ معتقد است روسیه پشت حملات سایبری علیه سازمان‌های حزب دموکرات آمریکا است.

هر چند که پرایبوس مشخص نکرد آیا ترامپ پذیرفته که این حملات هکری به دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه انجام شده اند یا خیر.

پرایبوس به شبکه "فاکس نیوز" آمریکا گفت: او (ترامپ) این حقیقت را پذیرفته که این مورد ویژه، مربوط به اشخاصی در روسیه بوده بنابراین در این مورد مساله‌ای وجود ندارد.

این نخستین باری است که رسما یک عضو ارشد تیم دونالد ترامپ اذعان می‌کند که ترامپ دست داشتن روسیه در حملات هکری علیه حزب دموکرات آمریکا در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و افشاگری‌های متعاقب آن درباره ایمیل‌های این حزب را پذیرفته است.

پرایبوس خاطر نشان کرد، ترامپ در نطر دارد به جامعه اطلاعاتی آمریکا دستور دهد توصیه‌هایشان را در مورد که این که چه اقداماتی باید صورت بگیرد ارائه دهند و بر طبق این توصیه‌ها اقداماتی اتخاذ خواهد شد.

پیشتر دونالد ترامپ بعد از نشستی با مقامات اطلاعاتی آمریکا در روز جمعه اعلام کرد قصد دارد تیمی ویژه ایجاد کند تا در عرض ۹۰ روز پس از آغاز ریاست جمهوری‌اش طرحی را برای مبارزه با حملات سایبری علیه ایالات متحده تهیه کنند اما اشاره‌ای به نقش روسیه در این حملات نکرده بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران، تاریخ انتشار: 20دی1395، کدخبر: 516591: www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
0
0
تو خودت متهم هستی ترامپ . دست پیش چرا می گیری؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین