پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
چندی قبل موضوع گورخواب های اطراف تهران به شدت فضای رسانه ها را پر کرد تا این که شهیندخت ملاوردی، معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده، اظهاراتی را مطرح کرد که جامعه را در شوک فرو برد.

شعار سال: چندی قبل موضوعگورخواب های اطراف تهران به شدت فضای رسانه ها را پر کرد تا این که شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده، اظهاراتی را مطرح کرد که جامعه را در شوک فرو برد:

«هنوز دولت برنامه مشخصی در رابطه با عقیم‌کردن زنان کارتن‌خواب ارائه نداده است. قطعا این برنامه باید از سوی وزارت بهداشت بررسی شود که به همین منظور، مباحثی هم در جریان است. باید به‌طور تخصصی و کارشناسی، این طرح بررسی شود و بر اساس رضایت زنان کارتن‌خواب، عقیم ‌شدن صورت بگیرد. قطعا این طرح به‌دلیل هزینه‌ها و تولدهای نوزادان معتاد که بار مالی برای کشور دارد، نیازمند بررسی کارشناسی است اما مطلوب این است که ریشه‌ها قطع شود»

راه حل دولت تدبیر و امید برای کارتن خواب ها و گورخواب ها چیزی نبود جز عقیم سازی ایشان تا فرزندانی کارتن خواب بار نیاورند. این که چه فضایی در جامعه حکم فرما شده که این شخص به خودش اجازه داده چنین سخنی به زبان بیاورد و به خودش اجازه داده در مورد عقیم سازی قشر مستضعف جامعه صحبت کندو نه تنها صحبت کند بلکه کار را به این هم ختم نکرده وآن را در وزارت بهداشت هم مطرح کند بماند ولی آیا کشور ما فقط همین گورخواب ها را دارد؟

سخنان وقیحانه مولاوردی نمونه بارزی از فاصله گرفتن دولت تدبیر و امید با انسانیت، آرمان های انقلاب و اسلام ناب محمدی است. کجا انسانی حق مقطوع النسل کردن دیگران را دارد؟

به این می اندیشم که نکند دولت تدبیر و امید برای مردم مناطق محروم هم چنین برنامه ای در پیش داشته باشد، یا برای مردمی که از وضع بد اقتصادی تحت فشارند؟ دولت برای وضع بد اقتصاد، برای گرانی ها، برای اختلاس های میلیاردی و برای حقوق های ناحق نجومی چه چیزی را می خواهد عقیم سازی کند؟ برای برجامی که عاقبت نافرجام ماند چه؟ برای عقب نشینی در پیشرفت های علمی و هسته ای چه؟

آن چه باید عقیم شود ریشهاین وضعیت است. آن چه باید عقیم شود چیزی است که باعث شده عده ای ماه به ماه حقوق های قانونی ده ها میلیونی بگیرند و عده ای نیز به زور یارانه زندگی بگذرانند و به این وضع بیافتند. آن چه باید عقیم شود لابی های قدرت و فسادی هستند که به خاطر سودجویی خود هر فسادی را در کشور گسترش می دهند. آن چه باید عقیم شود بی تدبیری هاییهستند که به این لابی ها لبخند می زنند و سر برای این استعمارگران خم می کنند.

آقای رئیس جمهور به هیئت دولت خود بفرمایید آنچه باید عقیم شود کارتن خواب ها و گورخواب ها نیستند بلکه آن کسانی هستند که این انسان ها را به این روز انداخته اند؛ همان هایی که معتقد بودند هزینهپیشرفت کشور، قربانی شدن قشر ضعیف جامعهاست. باید کسانی را عقیم کرد که ریشه اختلاس های میلیاردی و گرانی های روز به روزند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری چادگان نا، تاریخ 17 دی 95، کد مطلب: 36762: www.chadeganna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین