پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۹۷۶
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
طرح وعده «بهبود شرایط بانوان در 5 سال آینده» یک وعده انتخاباتی و در راستای پروژه «تقلّا برای دو دوره‌ای شدن آقای روحانی» ارزیابی می‌شود.

شعار سال: «شهیندخت مولاوردی» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور اخیراً در دیدار با وزیر همکاری‌های بین‌المللی دفتر نخست‌وزیری لهستان گفته است: بر اساس پیش‌بینی ما در 5 سال آینده در همه حوزه‌ها از جمله مدیریت، خانواده و بازار کار شاهد بهتر شدن شرایط در زمینه دسترسی عادلانه زنان و مردان به فرصت‌ها خواهیم بود!

وی همچنین گفته است: برای اولین بار در انتخابات مجلس، بیشترین تعداد زنان را داریم بگونه‌ای که ۱۶ تن از نمایندگان مجلس را زنان تشکیل می‌دهند همچنین روز گذشته در سند برنامه ششم توسعه چند ماده قانون به نفع زنان تصویب شد. بدین ترتیب توجه به زنان در برنامه ششم توسعه نسبت به برنامه پنجم بیشتر بوده است. همچنین در کابینه دولت یازدهم سه معاون زن مشغول فعالیت هستند.

*طرح وعده «بهبود شرایط بانوان در 5 سال آینده» یک وعده انتخاباتی و در راستای پروژه «تقلّا برای دو دوره‌ای شدن آقای روحانی» ارزیابی می‌شود.

فی‌الواقع این سؤال مطرح است که خانم مولاوردی طی سه و نیم سال گذشته دقیقاً مشغول چه کاری در حوزه بانوان بوده‌اند که امروز بیشتر شدن تعداد نمایندگان زن، تصویب چند قانون و حضور 3 خانم بعنوان معاونان رئیس‌جمهور را بعنوان دستاوردهای مهم خود ذکر می‌کنند؟

دستاوردهای که البته 2 مورد آن اساساً به شخص ایشان مربوط نمی‌شود.

تقلّای دولتی‌ها برای نشان دادن در باغ سبز در دولت دوم حسن روحانی، مسبوق به سابقه است...

پیش از این، محمود واعظی، وزیر ارتباطات دولت یازدهم نیز در یک جلسه استانی گفته بود: دولت تا الان تجهیز کارگاه کرده است، 30 ماه مذاکره کردیم تا تحریم‌ها را برداریم و تلاش داشتیم تا سنگ‌هایی که دیگران به چاه انداخته بودند، برداریم که باید محصول این تفکر را در دوره بعد ببینیم.

اصلاح‌طلبان نیز در فعالیت‌های انتخاباتی غیر رسمی خود برای دولت، کراراً بیان کرده‌اند که مردم باید نتیجه دستاوردهای آقای روحانی را در دولت بعدی وی ملاحظه کنند!

مثلاً «احمد پورنجاتی» از فعالان اصلاح‌طلب، چند ماه قبل به نشریه صدا گفته بود:‌ برجام به تدریج به بار خواهد نشست و آثارش زودتر از آنچه به طور معمول تصور می‌شود ظاهر خواهد شد. باید اجازه داد تا این موضوع در دور دوم ریاست جمهوری به بار بنشیند. در همه دنیا، حتی در سیستم‌هایی که ثبات سیاسی دارند و آنقدر مزاحمت‌های داخلی و خارجی ندارند باز هم 4 سال مجال کمی است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی عصر فارس، تاریخ 28 دی 95 ، کد مطلب: 8434: www.asrefars.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین