پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۱۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌برداری 25 کیلومتر از قطعه سوم محور «پاتاوه - دهدشت» در چند ماه آینده خبر داد.

شعارسال: «موسی خامی» در بازدید از پروژه «پاتاوه - دهدشت» در جمع خبرنگاران افزود: امیدوارم طبق بازه زمانی تعریف شده این پروژه تا پایان سال 96 به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان این‌که در سفر ریاست جمهوری اعتبارات خوبی برای این پروژه منظور شد، گفت: حدود 200 میلیارد تومان اعتبار در سال‌های 95 و 96 برای این پروژه در نظر گرفته شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد فعال بودن عملیات اجرایی تونل‌های این پروژه را یادآور شد و اظهار کرد: بخش ابتدایی قطعه سوم پروژه پاتاوه ـ دهدشت در حال انجام است و ظرف چند ماه آینده 25 کیلومتر این پروژه از لوداب به سمت قلعه گل تحویل داده می‌شود.

خادمی خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد این است که این پروژه تا پایان سال 96 به بهره‌برداری برسد.

وی انجام پل‌های خاص را یکی از مشکلات اصلی این پروژه برشمرد و افزود: عملیات اجرایی چند تا از این پل‌ها شروع و عملیات اجرایی تعداد دیگری از این پل‌های خاص نیز در آستانه آغاز شدن است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: در این پروژه حدود 1000 متر اجرای پل خاص داریم که هم‌اکنون 4 تا از این پل‌ها در حال انجام است.

خادمی اجرای تونل در این پروژه را 8 کیلومتر دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون در انجام تونل‌ها 60 درصد پیشرفت فیزیکی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: یک دهنه تونل مهم 1000 متری این پروژه نزدیک به 700 متر آن کار شده که به زودی باز خواهد شد و با بهره‌برداری از این تونل سرعت عملیات اجرایی پروژه «پاتاوه ـ دهدشت» افزایش می‌یابد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 24 دی 1395، کدمطلب: 95102414935 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
بگو یک تا دو سال آینده. الکی امیدوار نباشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین